خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » شیائومی به‌زودی گوشی‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز معرفی می‌کند

دانلود کتاب های امتحان شده

شیائومی به‌زودی گوشی‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز معرفی می‌کند

انتظار می‌رود فردا (۵ خرداد) ردمی که از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود مدل‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۱۰ را معرفی کند. متأسفانه شیائومی مشخص نکرده است که روز چهارشنبه چند مدل گوشی هوشمند معرفی خواهد شد؛ اما اطلاعاتی منتشر شده است که کمی ما را با مشخصات سخت‌افزاری اعضای جدید سری ردمی نوت ۱۰ آشنا می‌سازد.

تیزرهای تبلیغاتی سری ردمی نوت 10 شیائومی

بر اساس گزارشی که GSMArena به آن پرداخته است، شیائومی تأیید می‌کند که گوشی‌های جدید سری ردمی نوت از صفحه‌نمایش LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند و بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. متأسفانه به ابعاد صفحه‌نمایش‌ها اشاره‌ای نمی‌شود و حتی نمی‌دانیم چه رزولوشنی دارند؛ اما شرکت چینی وعده داده است که سطح روشنایی صفحه‌نمایش محصولات جدید سری ردمی نوت ۱۰ را می‌توان به ۱ نیت رساند تا کاربر تجربه‌ای ایده‌آل در هنگام مطالعه داشته باشد.

تیزرهای تبلیغاتی سری ردمی نوت 10 شیائومی

شرکت چینی در مورد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی توضیح داده است که مدل‌های جدید سری ردمی نوت ۱۰ از فناوری نرخ نوسازی تطبیقی شش‌سرعته استفاده می‌کنند. این فناوری اجازه می‌دهد نرخ نوسازی صفحه‌نمایش با اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محتوای در حال نمایش تنظیم شود.  وقتی در حال مشاهده‌ی محتوای ویدئویی باشید، نرخ فریم بین ۲۴ تا ۶۰ فریم بر ثانیه قرار می‌گیرد تا انرژی کمتری مصرف شود؛ اما در زمان اجرای بازی‌های اندروید، وب‌گردی یا موارد مشابه بین ۵۰ تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه قرار می‌گیرد تا کاربر تجربه‌ای نرم و روان داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های سری ردمی نوت ۱۰ می‌توان به سیستم خنک‌سازی مایع از نوع VC، چیت NFC 3.0 و بلوتوث 5.2 اشاره کرد. متأسفانه هنوز مشخص نیست چه محصولاتی فردا معرفی می‌شوند و در صورت معرفی، چه قیمتی خواهند داشت و برای کدام یک از بازارها عرضه خواهند شد. البته انتظار می‌رود با موفقیتی که سردی ردمی نوت داشته است، شیائومی با دست‌ پر به استقبال طرفداران بیاید. شیائومی توانسته است از زمان معرفی سری ردمی نوت در سال ۲۰۱۴ تاکنون، بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه از آن به فروش برساند. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها