خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » عقبگرد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

عقبگرد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

فرارو– قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲۵ خرداد به یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان رسید و نسبت به یکشنبه همین هفته ۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار روز یکشنبه با ثبت رقم یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان به‌بالاترین سطح خود در طول تاریخ رسید، اما از آن روز همزمان با ریزش نرخ دلار آزاد شاهد عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار طلا هستیم. در این مدت قیمت سکه امامی با افت ۱۰ درصدی از ۱۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به کف کانال ۱۵ میلیون تومان سقوط کرد و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی و سکه نیم‌بهار آزادی همپای سکه امامی حدود ۱۰ درصد ریخته و ارزش سکه گرمی تقریبا شش درصد تقلیل پیدا کرده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار؛ یک میلیون و ۴۳۸ هزار

به گزارش فرارو، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲۵ خرداد به یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان رسید. عصر امروز طلا ۱۸ عیار درحالی با این رقم معامله می‌شد که یکشنبه همین هفته شاهد خرید و فروش این فلز گرانبها با قیمت یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان بودیم. عدد یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان بیشترین قیمت طلا ۱۸ عیار در طول تاریخ به‌شمار می‌رود، اما از آن روز روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا متوقف شد. دوشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار با کاهش سه هزار تومانی به یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان رسید. سه‌شنبه قیمت طلا ۱۸ عیار از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمد و با ریزش ۵۲ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۶۳ هزار تومان رسید. عصر امروز نیز روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا ادامه پیدا کرد و قیمت طلا ۱۸ عیار ۸۰ به یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب قیمت طلا ۱۸ عیار از اوج خود دقیقا ۸۰ هزار تومان پایین آمده و افت قیمت طلا ۱۸ عیار در این چند روز تقریبا معادل پنج درصد به‌شمار می‌رود.

کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار در چهار روز گذشته

یکشنبه ۲۲ خرداد

دوشنبه ۲۳ خرداد

سه‌شنبه ۲۴ خرداد

چهارشنبه ۲۵ خرداد

یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان

یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان

یک میلیون و ۴۶۳ هزار تومان

یک میلیون و ۴۳۸ هزار تومان

قیمت سکه امامی؛ ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد به کف کانال ۱۵ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد. قیمت سکه امامی عصر امروز ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود ظرف چهار روز یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. یکشنبه ۲۲ خرداد قیمت سکه امامی به قله ۱۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و به بالاترین نرخ تاریخی خود رسید. قیمت سکه امامی فردای رکوردشکنی روی دور ارزان شدن افتاد و دوشنبه ۱۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان فروخته شد. سه‌شنبه قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد و نهایتا عصر امروز طلا‌فروش‌ها هر قطعه سکه امامی را ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌فروختند. به‌این ترتیب کاهش قیمت سکه امامی در این چهار روز تقریبا معادل ۱۰ درصد محسوب می‌شود. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یکشنبه ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و امروز این قطعه سکه با افت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد. افت قیمت سکه تمام‌بهار آزادی هم ظرف چهار روز گذشته حدود ۱۰ درصد برآورد می‌شود. قیمت سکه نیم‌بهار آزادی امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد درحالی به هشت میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که روز یکشنبه آن را ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌فرختند. حالا قیمت سکه نیم‌بهار آزادی در چهار روز قبلی ۵۵۰ هزار تومان ریخته و نزدیک شش درصد کاهش پیدا کرده است. قیمت سکه ربع‌بهار آزادی در این مدت با افت ۱۰ درصدی از شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به پنج میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت هر قطعه سکه گرمی با افت ۷.۵ درصدی در چهار روز گذشته از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

کاهش قیمت انواع سکه در چهار روز گذشته

انواع سکه

یکشنبه ۲۲ خرداد

دوشنبه ۲۳ خرداد

سه‌شنبه ۲۴ خرداد

چهارشنبه ۲۵ خرداد

سکه امامی (طرح جدید)

۱۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان

 میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سکه تمام‌بهار آزادی (طرح قدیم)

۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سکه نیم‌بهار آزادی

۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان

هشت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

هشت میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

سکه ربع‌بهار آزادی

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

شش میلیون و ۵۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۷۳۰ هزار تومان

سکه گرمی

سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

سه میلیون و ۵۰ هزار تومان

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد