خانه » همه » مذهبی » علت عدم رضایت از دین

علت عدم رضایت از دین


علت عدم رضایت از دین

۱۳۹۸/۰۶/۱۱


۵۹۲ بازدید

من از دین خودم راضی نیستم یعنی دین اسلام و فقط و فقط بخاطره اینکه خونوادم شیعه بودن من هم این دینو از همون بچگی دریافت کردم من دلیلی نمیبینم بخوام نماز بخونم دلیلی نمیبینم ک نخوام با پسری حرف نزنم و حتی نگاهش نکنم و یا حتی روزه و اگه این کارارو انجام میدم به اجباره خونوادمه .من میخوام تغییر دین بدم اشکالی داره؟؟؟

خواهر گرامی. تغییر دین مشکل شما را حل نمی کند بلکه بیشتر می کند. کار کرد تمام ادیان الهی و توحیدی چه اسلام باشد چه مسیحیت و یهودیت اصلاح و سالم سازی قلب معنوی انسان است چون خدای متعال در قیامت از انسان قالب سالم می خواهد بنا بر آیات قران که می فرماید. یوم لا ینفع مال و لا بنون الا من اتی الله بقلب سلیم. در قیامت تنها قلب سلیم بدرد می خورد و کار این مراقبت از قلب شما است. تمام دستورات شرعی و اخلاقی هم برای همین است که قلب انسان اولا پاک و سالم شود و ثانیا به تعالی و کمال برسد. کارهایی که حرام و گناه تلقی شده است اموری هستند که قلب انسان را بیمار و فاسد می کنند.
اگر شما از دین خود راضی نیستید به خاطر این است که دین اسلام را نمی شناسید و کارکرد آنرا درست نمی دانید در این زمینه تحقیق کنید حتی عاشق دین خواهید شد. شما می توانید از طریق مدیر کانال روش سیروسلوک قرآنی تلگرام با ما ارتباط مستمر داشته باشید تا مشکلتان حل شود.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد