خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل / اولونگا کابوس تیم‌های ایرانی و رشید!

دانلود کتاب های امتحان شده

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل / اولونگا کابوس تیم‌های ایرانی و رشید!

تیم محرم نویدکیا در شبی که برای صعود به پیروزی مقابل الدحیل قطر نیاز داشت با نتیجه‌ای برعکس و البته پرگل شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این نماینده ایران سزاوار حذف بود.

به گزارش تابناک ورزشی، گرانترین و متمول ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران که با انبوهی از ستاره‌های داخلی تقویت شده بود، حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم جلوتر نرفت و با دریافت گل‌های فراوان از دور مسابقات کنار رفت.

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

 

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، میلاد جهانی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده

ترکیب الدحیل: شعب ممدوح، محمد موسی، عاصیم مودیبو، محمد علاالدین، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، فریان ساسی، مایکل اولونگا، محمد خالد، نام تائه هی، علی عفیف

 

تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت 21:45 امشب (سه‌شنبه – به وقت ایران) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این بازی الدحیل به برتری 5 بر 2 دست یافت.

شرح گل ها

دقیقه 90/ گل پنجم برای الدحیل / جونیور به راحتی دو بازیکن سپاهان را جا گذاشت و ضربه اش را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 81/ گل دوم سپاهان / ضربه آزاد برای سپاهان که شوت سروش رفیعی به گل دوم تبدیل شد.

دقیقه 50/ گل چهارم برای الدحیل / فریان ساسی موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 41/ گل سوم برای الدحیل / جونیور موفق شد گل سوم الدحیل را به ثمر برساند.

دقیقه 35/ گل دوم برای الدحیل / مایکل اولنگا در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه خوب دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 20/ گل تساوی برای سپاهان / سانتر سپاهانی ها و محمد نژاد مهدی که موفق شد با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند و بازی 1-1 شود.

دقیقه 10/ گل نخست برای الدحیل / روی یک ضد حمله، مایکل اولونگا در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و به راحتی دروازه سپاهان را باز کرد.

 

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

مایکل اولونگا کابوس تیم‌های ایرانی در آسیا؛ در دقیقه 10 موفق به گلزنی شد، اما محمد نژادمهدی در دقیقه 20 گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند. زردها امیدوار شده بودند اما در ادامه نیمه اول، اولونگا در دقیقه 35 و ادمیلسون جونیور در دقیقه 41 باز هم دروازه شاگردان نویدکیا را گشودند. فرجانی ساسی نیز در دقیقه 50 گل چهارم الدحیل را وارد دروازه سپاهان کرد تا تیر خلاص را به نماینده کشورمان شلیک کند.

سروش رفیعی در دقیقه 82 یکی از گل‌های الدحیل را با یک ایستگاهی فوق العاده زیبا جبران کرد، اما این گل پایان اتفاقات مهم مسابقه الدحیل – سپاهان نبود و جونیور گل دوم خودش را در دقیقه 90 به ثمر رساند. مدافعان سپاهان که شب پُراشتباهی را پشت سر گذاشتند، در صحنه گل پنجم نماینده قطر تنها نظاره‌گر حرکت ادمیلسون بودند.

رشید مظاهری که در فصل گذشته لیگ قهرمانان در تیم استقلال حضور داشت، در مصاف‌های تیمش با الدحیل پنج گل از اولونگا دریافت کرده بود. این مهاجم کنیایی در دیدار رفت امسال مقابل سپاهان نیز موفق به گلزنی شده بود و با دو گلی که در نیمه نخست بازی امشب زد، تعداد گل‌های خود به مظاهری را به عدد هشت رساند.

 

سپاهان در حالی که فرصت‌های زیادی را برای صعود در بازی‌های قبلی از دست داده بود، در این بازی هم علیرغم موقعیت‌های زیادی که داشت نتوانست به دلیل بی دقتی بازیکنانش بیشتر از یک بار به گل برسد تا با 7 امتیاز و حضور در رده سوم جدول گروه D با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

با این نتیجه، سپاهان با هفت امتیاز و با توجه به شرایط ضعیف‌تر نسبت به التعاون در بازی رو در رو، در جایگاه سوم جدول گروه D قرار گرفت تا از صعود به یک هشتم نهایی بازبماند. به این ترتیب فولاد تنها نماینده کشورمان در جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. الدحیل هم با 15 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله حذفی شد.

محمد موسی و عاصم مادیبو از الدحیل و امیرمحمد محکم‌کار از سپاهان از داور این مسابقه کارت زرد گرفتند.

التعاون عربستان هم در اتفاقی عجیب به جای بازی همزمان از ساعت 00:45 و در آخرین دیدار گروه D لیگ قهرمانان به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود . این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی است و میزبانی ناعادلانه سعودی ها را نشان می‌دهد!

 

جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها