خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال دوشنبه ۳۱ مرداد؛ نوسان محدود بین‌کوین در کانال ۲۱ هزار دلار

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال دوشنبه ۳۱ مرداد؛ نوسان محدود بین‌کوین در کانال ۲۱ هزار دلار

فرارو– بیت‌کوین یک روز آرام دیگر را تجربه کرد و ارزش آن ظرف ۲۴ ساعت یک درصد رشد داشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۳۱ مرداد درحالی ۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار بود که صبح دیروز خرید این ارز دیجیتال ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار تمام می‌شد. باوجود رشد جزئی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار ارز دیجیتال با افت یک درصدی به ۱.۰۶ تریلیون دلار تقلیل پیدا کرد، یک درصد از ارزش دوج‌کوین کاسته شد و بازدهی شیبا و ترون صفر بود. ارزش اتریوم نیز که از نظر تسلط به بازار به‌عنوان دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، طی این مدت رشد جزئی نیم‌درصدی را تجربه کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۳۱ مرداد به ۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار رسید. این رقم رشد ۲۰۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد و بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را به یک درصد می‌رساند. طی شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۶۲۵ دلار بوده و کمترین سطح آن ۲۱ هزار و ۱۱۵ دلار به‌ثبت رسیده است. باوجود نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر، نسبت به هفته قبل شاهد ثبت بازدهی منفی ۱۴ درصدی بیت‌کوین هستیم. چون دوشنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین ۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار ارزش داشت. به‌این ترتیب قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چیزی نزدیک ۶۸ درصد از بالاترین نرخ تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار پایین‌تر قرار داشت و حجم ۴۱۰ میلیارد دلاری این ارز دیجیتال معادل ۳۸ درصد از سهم کل بازار برآورد می‌شد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۶۰۰ دلار

قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۳۱ مرداد با رشد نیم‌درصدی به هزار و ۶۰۰ دلار رسید. هر واحد اتریوم صبح دیروز هزار و ۵۸۰ دلار ارزش داشت و طی این مدت ۲۰ دلار به قیمت اتریوم اضافه شده است. اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بین دو رقم هزار و ۶۳۵ دلار و هزار و ۵۷۰ دلار رفت‌وبرگشت‌های محدودی داشته، اما درقیاس با هفته قبل شاهد ثبت بازدهی منفی ۲۰ درصدی این ارز دیجیتال بودیم. دوشنبه هفته قبل اتریوم حوالی مرز دو هزار دلار معامله می‌شد. حالا اتریوم با قله تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار در آبان پارسال به‌ثبت رسیده، ۶۶ درصد فاصله دارد و با دراختیار داشتن ۱۸ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال، بعد بیت‌کوین دومین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته یک درصد افزایش پیدا کرد، ارزش دوج‌کوین به همین اندازه کم شد و بازدهی شیبا و ترون در این مدت صفر بود. قیمت کاردانو صبح امروز دوشنبه ۳۱ مرداد درحالی ۰.۴۵۴ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال ۰.۴۵۲ دلار معامله می‌شد. با وجود رشد یک درصدی قیمت کاردانو، ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته قبل ۲۰ درصد آب رفته است. قیمت دوج‌کوین طی شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۶۹ دلار به ۰.۰۶۸ دلار تقلیل پیدا کرده است. به‌این ترتیب بازدهی روزانه و هفتگی این ارز دیجیتال به ترتیب منفی یک و منفی ۱۴ درصد محاسبه می‌شود. قیمت شیبا صبح امروز مثل دیروز ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار بود و ترون طی این مدت با رقم ۰.۰۶۵ دلار معامله شد تا بازدهی روزانه این دو ارز دیجیتال صفر درصد باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار

۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار

۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۸۵ دلار

هزار و ۵۸۰ دلار

هزار و ۶۰۰ دلار

کاردانو

۰.۵۷۳ دلار

۰.۴۵۲ دلار

۰.۴۵۴ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۷۹ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۵ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها