خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۳۰ مرداد؛ تقلای بیت‌کوین در کف کانال ۲۱ هزار دلار

دانلود کتاب های امتحان شده

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۳۰ مرداد؛ تقلای بیت‌کوین در کف کانال ۲۱ هزار دلار

فرارو بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی را پشت سر گذاشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز با رشد نیم‌درصدی نسبت به دیروز به ۲۲ هزار و ۲۰۰ دلار رسید تا مهمترین ارز دیجیتال دنیا بعد از ریزش‌های پی‌در‌پی روز‌های اخیر، ۲۴ ساعت نسبتا آرام را تجربه کند. قیمت بیت‌کوین از چهار روز پیش در مسیر نزولی جدیدی قرار گرفت و طی این مدت از مرز ۲۴ هزار دلار به کف کانال ۲۱ هزار دلار رسیده است. علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز اخیر، قیمت اتریوم که دومین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود ۲.۵ درصد کاهش پیدا کرده است و بازدهی روزانه کاردانو، دوج‌کوین، شیبا و ترون بین صفر تا منفی دو درصد به‌ثبت رسیده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار بود. این رقم تفاوت محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت و شاهد رشد نیم‌درصدی ارزش رهبر بازار در شبانه‌روز گذشته بودیم. صبح دیروز قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۱۵۰ دلار به ثبت رسید و طی این مدت بیشترین و کمترین سطح این ارز دیجیتال به ترتیب ۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار و ۲۰ هزار و ۹۰۰ دلار بوده است. درقیاس با هفته قبل قیمت بیت‌کوین حدود ۱۳ درصد ریزش داشته، چون یکشنبه گذشته هر واحد بیت کوین ۲۴ هزار و ۶۲۵ دلار ارزش داشت. به این ترتیب قیمت بیت‌کوین چیزی حدود ۷۰ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و حجم ۴۰۶ میلیارد دلاری معاملات آن، معادل ۳۸.۵ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۸۵ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه ۳۰ مرداد با افت ۲.۵ درصدی به هزار و ۵۸۵ دلار تقلیل پیدا کرد. قیمت اتریوم صبح دیروز کار خود را از پله هزار و ۶۳۰ دلار آغاز کرد و طی این مدت بیشترین نرخ لحظه‌ای آن تا هزار و ۶۵۰ دلار بالا رفت. همچنین کمترین قیمت اتریوم طی شبانه‌روز گذشته هزار و ۵۴۰ دلار به ثبت رسیده است. باوجود نوسان محدود اتریوم در شبانه‌روز گذشته، نسبت به هفته قبل شاهد ریزش ۲۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. چون یکشنبه هفته قبل هر واحد اتریوم حوالی مرز دو هزار دلار معامله می‌شد. حالا اتریوم با قله تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار ۶۷ درصد فاصله دارد و با درنظر گرفتن حجم ۱۹۳ میلیارد دلاری آن، ۱۸ درصد از سهم کل بازار را به خود اخصاص داده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته دو درصد کاهش پیدا کرده، این رقم برای دو‌ج‌کوین یک درصد است و بازدهی شیبا و ترون در این مدت صفر بوده. قیمت کاردانو که با نماد اختصاری ADA و داشتن ۱.۵ درصد از سهم کل بازار، ششمین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود، در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۴۶۰ دلار به ۰.۴۵۰ دلار تقلیل پیدا کرده است و ارزش آن نسبت به هفته قبل نزدیک ۲۳ درصد آب رفته است. دوج‌کوین که حالا دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود دیروز ۰.۰۶۹ دلار خرید و فروش می‌شد و صبح امروز ارزش آن به ۰.۰۶۸ دلار رسید تا شاهد افت یک درصدی قیمت این ارز دیجیتال باشیم. قیمت شیبا طی شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار باقی ماند و ترون صبح امروز مثل روز گذشته ۰.۰۶۵ دلار معامله شد تا بازدهی روزانه این دو ارز دیجیتال که به ترتیب دوازدهمین و شانزدهمین توکن‌های مهم دنیا هستند، صفر باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۴ هزار و ۶۲۵ دلار

۲۱ هزار و ۱۵۰ دلار

۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۸۵ دلار

هزار و ۶۳۰ دلار

هزار و ۵۸۵ دلار

کاردانو

۰.۵۹۰ دلار

۰.۴۶۰ دلار

۰.۴۵۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۷۵ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

ترون

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۵ دلار

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها