خانه » همه » مذهبی » ماجرای عباس بوعذار و علی دایی

دانلود کتاب های امتحان شده

ماجرای عباس بوعذار و علی دایی

عصراسلام: عباس بوعذار متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۱ ‏است و ۲۸ سال دارد. او یکی از بازیکنان خوزستانی فوتبال ایران است. این بازیکن در تیم‌های مختلفی ازجمله استقلال اهواز و نفت تهران و استقلال خوزستان بازی کرده‌است. او هم اکنون بازیکن نفت مسجدسلیمان است.
علی دایی در زمانی که سرمربی نفت تهران بود مصاحبه‌ای در مورد عباس بوعذار انجام داده است در این مصاحبه‌ قدیمی درباره تفاوت‌های اسم و فامیل عباس بوعذار با محمدی (به دلیل اشتباه داور در نام بردن) صحبت‌هایی کرده است.

صحبت‌های علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان: محمدی نامی کجا تیم من (نفت تهران) وجود دارد که داور اعلام میکنه که شجاع خلیل‌زاده، محمدی نام را زده است؛ خوبه که عباس بوعذار نه م دارد نه ح دارد نه دال.

عباس بوعذار کجا محمدی نامی کجا هیچ تشابه اسمی این دوباهم ندارند، در حالی که در تیم من محمدی نامی وجود خارجی ندارد. حالا بعد از گذشت چند سال این ویدئو سوژه کاربران فضای مجازی شده است و تعداد زیادی این ویدیو را با نگاه‌های طنز مورد بازنشر قرار دادند.
بازیکن سابق نفت تهران که علی دایی به‌دلیل اعتراضی که به خطای شجاع خلیلی زاده روی او داشت در مصاحبه مطبوعاتی حرفهایی زد که دوباره در توییتر ترند شده و میم سازها با آن کلیپ می‌سازند.
از زبان خودش بشنوید که ماجرای این مصاحبه چیست و مردم چه عکس العملی به این قضیه داشتند:
از بازی سپاهان امتیاز خوبی گرفتید. چقدر به بقا امیدوارید؟
تیم ما خدا را شکر از لحاظ روحی و روانی خوب شده است و بچه‌ها یکدل شدند که تمام بازی‌ها را با قدرت ادامه بدهیم و امیدوارم در کنار این قضیه از تیم همه جوره حمایت شود و در پایان لیگ شاهد یک نتیجه گیری بسیار خوب باشیم.
آیا آمدن محمود فکری به جای داریوش یزدی امتیاز خاصی برای شماست؟
با آمدن آقای فکری انگیزه جدیدی برای تیم ما ایجاد شده و بچه ها با روحیه بسیار بالا مشغول به انجام تمرینات هستند و انشالله که با وجود آقای فکری و تجربه‌ای که دارد بتوانیم در ادامه راه مانند اوایل فصل نتایج خوبی بگیریم چون تیم ما لایق این موضوع است.
چرا در نفت مسجدسلیمان آنقدر که  باید و شاید بازی نکردی؟
مربی تشخیص می‌دهد که چه کسی بازی کند یا نکند من هم مربی و کار و تصمیمات احترام می‌گذارم. نه به این کادر بلکه در تمام مدتی که فوتبال بازی می کنم در مورد بازی نکردن یا نکردنم با مربی حرفی نزدم و همیشه تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم.
یک ماه پیش پدرت را از دست دادی، شرایط روحی ات در حال حاضر چطور است؟ 
این اتفاق برایم خیلی سخت و سنگین بود. الان هم باورم نمی‌شود که پدرم را از دست دادم. انشالله که روحش شاد باشد و من هم کم کم  به شرایط ایده‌آل برمی‌گردم و به خاطر شادی روح پدر انشاالله بتوانم در فوتبال موفق باشم.
خیلی خوب کاشته می‌زنی.اما شاید به اندازه کافی در فوتبال ایران دیده نشدی!
از بچگی روی کاشته زدن تمرین  می کردم و در محلات با تمرین کردن زیاد کاشته زدنم‌ خوب شد و  در مورد سایر ویژگی های فوتبالی ام نیز کارشناسان و مربی ها باید نظر دهند اما من فقط روی کارم تمرکز کرده ام.
البته در این یکی دوهفته معروف‌ترین بازیکن ایران بودی! 
در مورد کلیپ علی آقا باید بگویم که ۵ سال پیش در نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی داشتیم که اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده من را با سر زد و بعد بازی گفتند که شجاع  محمدی نامی را زده و علی دایی  هم فهمید و مصاحبه کرد که در تیم او بازیکنی به اسم محمدی  وجود ندارد.

در اینستاگرام چه عکس العمل هایی در مورد این قضیه گرفتی؟
در اینستاگرام به من پیام های زیادی داده شد که هیچ کدام از آنها را ندیدم اما ویدئوها را می‌بینم و می‌خندم.
***
گزیده مصاحبه قدیمی عباس بوعذار با کیهان ورزشی
 

خانه ما در محله پردیس اهواز واقع شده است. بیشتر پسر بچه‌ها در خوزستان به فوتبال علاقه زیادی دارند و فوتبال سرگرمی روزانه آنان است و وقتی بزرگتر می‌شوند به زمین‌های خاکی شهر خود می‌روند و فوتبال بازی می‌کنند”.


– او ادامه داد: من در خانواده‌ای فوتبالیست شدم که پدر خانواده در جوانی فوتبال بازی می‌کرد. پدرم در گذشته فوتبالیست بود و برای تیم‌های اهوازی بازی می‌کرد. حتی در تهران بازی کرده است و من هم به واسطه او به فوتبال علاقه‌مند شدم.

– هافبک نفت اضافه کرد:پدرم مشوقم در فوتبال بود. او و مادرم از من حمایت کردند تا در فوتبال رشد کنم.

– عباس دارای سه برادر است:”برادرانم هر سه درس می‌خوانند و مثل من به دنبال ورزش حرفه‌ای نرفتند”.

– عباس بوعذار فوق دیپلم تربیت بدنی است:”دوست دارم که بزودی برای ادامه تحصیل اقدام کنم. می‌خواهم مدرک کارشناسی تربیت بدنی ام را بگیرم. معتقدم که درس خواندن برای ورزشکاران امروزی واجب است تا بتوانند به شکل عالی در رشته تخصصی شان پیشرفت کنند”.

– بازیکن نفت تهران تمام وقتش را صرف فوتبال کرده است:”فعلا مجردم و می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم. البته ازدواج سنت پیامبر اکرم (ص) است و لازمه زندگی هر انسانی می‌باشد”.

– بوعذار از هموطنان عرب زبان کشورمان به شمار می‌آید:”پدرم عرب زبان است و مادر از لر‌های خوزستان می‌باشد. تمام اجدادم پدری ام سیه چرده هستند و می‌گویند چهره شان به خاطر کار کردن متمادی زیر آفتاب سوزان خوزستان بوده است”.
شروع از زمین‌های خاکی

من از زمين هاي خاكي پرديس اهواز شروع كردم و سال ۱۳۸۵ بود كه به تيم جوانان شاهين اهواز اضافه شدم.

مدتي در شاهين بودم و با اين تيم تمرين مي كردم و به ميدان مي رفتم.مرحوم عيدي كريمي مربي مان در تيم شاهين اهواز بود.

متاسفانه دو هفته پيش بود كه آقاي كريمي اولين مربي ام در فوتبال را از دست دادم.

عيدي كريمي براي من و امثال من خيلي زحمت كشيد و از مربيان دلسوز فوتبال پايه اهواز بود. روحش شاد و يادش گرامي.

متاسفانه كسي را نداشتم اگر يك نفر بود كه مي توانست مرا به مربيان پايه تيم هاي اهواز معرفي كند من زودتر وارد تيم هاي باشگاهي اهواز مي شدم.

خلاصه اين كه از شاهين به تيم اميد استقلال اهواز پيوستم و نزديك به نيم فصل خدمت تيم اميد استقلال اهواز بودم و بنا به صلاحديد مربيان به تيم بزرگسالان استقلال اهواز پيوستم.

تيم استقلال در آن برهه در ليگ دسته دوم ايران حاضر بود. ما در ليگ دسته دوم كشور قهرمان شديم و به ليگ دسته اول صعود كرديم.

سه فصل در ليگ دسته اول بوديم تا اين كه به ليگ برتر راه يافتم.

متاسفانه استقلال اهواز در فصل گذشته ليگ برتر نتوانست از جايگاه خود در ليگ دفاع كند و دوباره به ليگ دسته اول سقوط كرد.

-او اضافه كرد:تيم استقلال اهواز در جام حذفي حريف تيم نفت تهران شد.

من در اين مسابقه بازي خوبي ارائه دادم و عليرضا منصوريان سرمربي وقت تيم نفت تهران از عملكردم رضايت داشت و شرايط انتقالم به نفت تهران مهيا شد. الان سه فصل است كه در خدمت باشگاه نفت تهران هستم و امسال هم خوشحالم كه علي دايي چهره خوشنام فوتبال ايران مربي ام است. شاگردي دايي برايم ارزشمند است و اميدوارم امسال بتوانم مهره اثرگذاري براي علي آقا در ميدان فوتبال باشم.

منبع: جویا خبر، ورزش سه، شهرآرا

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها