خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » ماکت آیفون 13 پرو مکس نشان از بزرگ بودن لنز دوربین این گوشی دارد

دانلود کتاب های امتحان شده

ماکت آیفون 13 پرو مکس نشان از بزرگ بودن لنز دوربین این گوشی دارد

جدیدترین ویدئوی کانال یوتیوب EverythingApplePro شامل ماکت‌هایی از آیفون 13 اپل است که با فناوری چاپ سه‌بعدی و بر اساس شایعه‌ها تولید شده. در این ویدئو شاهد رندرهایی بر پایه‌ی اطلاعات فاش‌شده هستیم که تولیدکنندگان لوازم جانبی از آن‌ها استفاده می‌‌کنند تا برای عرضه‌ی گوشی‌های بعدی اپل در پاییز پیش رو آماده شوند.

به گزارش 9to5Mac، چینش دوربین‌ها در پنل پشتی که هفته‌ی گذشته در برخی تصاویر رندر فاش شده بود، به تأیید EverythingApplePro رسیده است و نه‌تنها در مدل‌های پرو بلکه در آیفون 13 مینی و آیفون 13 هم حضور پیدا می‌کند. آیفون ۱۳ پرو مکس اپل (Apple iPhone 13 Pro Max) نیز دارای همین چینش خواهد بود؛ اما لنزها در جزیره‌ی دوربین اندکی بزرگ‌تر به‌ نظر می‌رسند و جزیره نیز مقدار بیشتری از بدنه‌ی گوشی بیرون زده است.

بزرگ‌تر بودن لنز باید به افزایش کیفیت تصاویر نهایی منتهی شود، چون هرچه لنز بزرگ‌تر باشد نور بیشتری به حسگر می‌رسد. پیش‌تر یکی از تحلیلگران نام‌آشنا یعنی مینگ‌چی کو نیز به این موضوع اشاره کرده بود. همچنین در دوربین آیفون 13 ابعاد پیکسل‌ها از ۱٫۷ میکرومتر به دو میکرومتر افزایش پیدا می‌کند. تصاویر دوربین آیفون 13 جزئیات بیشتر و نویز کمتری در مقایسه‌ با آیفون 12 خواهند داشت؛ به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور.

مینگ‌چی کو پیش‌بینی می‌کند  سری آیفون سال۲۰۲۲ دارای ابعاد مؤثر ۲٫۵ میکرومتری برای پیکسل‌ها باشند. کو مدعی شده است آیفون 14 دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارد و با تکنیک ترکیب پیکسل‌ها، تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

ماژول دوربین آیفون 13 نیز کمی ضخیم‌تر می‌شود و ۰٫۹ میلی‌متر بیشتر از ماژول دوربین آیفون 12 از پنل پشتی بیرون می‌زند. این اعداد با گزارشی که مدتی پیش Macotakara منتشر کرده بود هم‌خوانی دارند. گفته می‌شود در سری آیفون سیزده نیز اسکنر لایدار قرار است در انحصار مدل‌های پرو باشد. انتظار می‌رود سری آیفون 13 پاییز امسال به بازار عرضه شود. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها