خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » مدیر مهندسی واحد خرده‌فروشی اپل از این شرکت جدا شد

دانلود کتاب های امتحان شده

مدیر مهندسی واحد خرده‌فروشی اپل از این شرکت جدا شد

دیوگو راو، مدیر مهندسی واحد خرده‌فروشی اپل (Apple Retail)، با انتشار پستی روی پروفایل لینکدین اعلام کرده است که پس از ۱۰ سال از این شرکت جدا می‌شود. طبق نوشته‌ی 9to5Mac، وی قرار است از‌این‌پس به‌عنوان قائم‌مقام ارشد و مدیر ارشد اطلاعات و مدیر واحد دیجیتالی در شرکت دارویی Eli Lilly فعالیت کند.

راو در پست لینکدین توضیحاتی درباره‌ی شغل مدیر مهندسی واحد خرده‌فروشی اپل ارائه داد. او می‌گوید وظیفه‌ی مهندسی بیش از ۵۰۰ خرده‌فروشی اپل در سراسر دنیا و البته فروشگاه آنلاین اپل را برعهده داشته است. به‌گفته‌ی دیوگو راو، او و اعضای تیمش وظیفه‌ی طراحی، ساخت، پیاده‌سازی و پشتیبانی از سیستم پایانه‌ی فروش موبایلی، پلتفرم تجارت الکترونیک و اپلیکیشن اپ استور اپل را انجام داده‌اند.

راو می‌گوید در واحد تجاری خرده‌فروشی اپل کارهای هیجان‌انگیزی مثل مهاجرت پلتفرم به فضای ابری انجام داده و دستیابی به بیشترین حجم معامله در هر وب‌سایت تجارت الکترونیک را تجربه کرده و کوشیده است راهکارهایی برای دستیابی سریع‌تر به محصولات ارائه دهد. 

با دیوگو راو و آنجلا اهرنتس که سال ۲۰۱۹ استعفا داد، اپل توانست خرده‌فروشی‌هایش را در سراسر دنیا متحول کند. پس از جدایی اهرنتس، دیردری اوبرایان به‌عنوان قائم‌مقام ارشد واحد «خرده‌فروشی و مردم» اپل فعالیتش را آغاز کرد.

ماه گذشته‌ی میلادی، یکی دیگر از افراد باسابقه‌ی اپل، یعنی ران اوکاموتو، از این شرکت جدا شد. اوکاموتو سال ۲۰۰۱ با هدف نظارت روی فرایند بررسی اپلیکیشن و سیاست‌های اپ استور استخدام شده بود که اکنون، سوزان پرسکات این وظیفه را برعهده دارد. پرسکات از سال ۲۰۰۳ در اپل حضور استخدام شده و قرار است در جلسه‌ی پیش روی اپل با اپیک گیمز در دادگاه حضور پیدا کند. اپل هنوز اعلام نکرده است چه فردی را پس از دیوگو راو به‌عنوان مدیر مهندسی واحد خرده‌فروشی منتصب می‌کند. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها