خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » مستربلیط: نرخ پروازهای داخلی ۲۰ درصد کاهش یافت

دانلود کتاب های امتحان شده

مستربلیط: نرخ پروازهای داخلی ۲۰ درصد کاهش یافت

به‌گزارش روابط‌عمومی مستربلیط، نرخ بلیت هواپیما در پی ارزان‌شدن قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی حدود ۲۰ درصد کاهش یافت. مدیرعامل استارتاپ مستربلیط با اعلام این خبر گفت:

در یک ماه اخیر به‌دلیل سرعت‌گرفتن انتشار ویروس کرونا، کاهش حجم سفرهای هوایی و ارزان‌شدن قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی را شاهد هستیم.

حمیدرضا اشجع در این زمینه اضافه کرد که میانگین نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از حدود ۷۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان رسیده که نشان‌دهنده کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی قیمت بلیت هواپیما در مدت اخیر است. اشجع گفت:

بررسی مسیرهای پرتردد بین‌شهری گویای این موضوع است که در‌حال‌حاضر، بیشتر سفرهای هوایی و تجاری در مسیرهای تهران – مشهد – تهران، تهران – اهواز- تهران، تهران – شیراز – تهران و تهران – بندر‌عباس – تهران انجام شده است.

مدیرعامل مستربلیط می‌گوید باید در نظر گرفت که بخشی از سفرهای تجاری بین‌شهری زمینی انجام می‌شود و سرویس سواری بین‌شهری مستربلیت بخش زیادی از این سفرها را پوشش می‌دهد. گفتنی است مستر‌بلیط، یکی از استارتاپ‌های شناخته‌شده در حوزه‌ی گردشگری ایران، سبدی کامل از خدمات سفر را به مسافران ارائه می‌دهد. امکاناتی همچون پیش‌بینی قیمت و اعلام کاهش قیمت بلیت هواپیما به مسافران و پشتیبانی ۲۴ ساعته اکنون دراختیار کاربران این پلتفرم وجود دارد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها