خانه » همه » مذهبی » ملک سلیمان و ادعای تصاحب شیراز توسط اسرائیل

دانلود کتاب های امتحان شده

ملک سلیمان و ادعای تصاحب شیراز توسط اسرائیل


ملک سلیمان و ادعای تصاحب شیراز توسط اسرائیل

۱۳۹۸/۰۳/۰۹


۱۱۸۲ بازدید

سلام علیکم.قضیه ی ملک سلیمان و شیراز و اسرائیل چیست؟

این بحث بیشتر به یک لطیفه شباهت دارد استاد شهید مرتضی مطهری در سخنانی تاریخی خود علیه صهیونیسم در عاشورای سال 1390 قمری برابر با اسفند 1348 شمسی که به دستگیری وی از سوی رژیم ستمشاهی انجامید، نکات جالبی را در مورد یهودیت صهیونیستی بیان می کند که نمونه عینی آن را امروز بعد از 42 سال در این طرح نژادپرستانه مشاهده می کنیم.
وی درباره تاریخچه ادعایی صهیونیست ها در مورد فلسطین گفته بود: «[صهیونیست ها] مدعی هستند که در سه هزار سال پیش دو نفر از ما، داود و سلیمان برای مدت موقتی در آنجا سلطنت کرده اند. تاریخ را بخوانید، در تمام این مدت دو سه هزار ساله، چه موقعی سرزمین فلسطین به یهود تعلق داشته است؟ چه موقعی بیشتر سرزمین فلسطین مال ملت یهود بوده است؟»
استاد شهید در ادامه می افزاید: «به قول عبدالرحمن فرامرزی : این اسرائیلی که من می شناسم، فردا ادعای شیراز را هم می کند و می گوید: شاعرهای خود شما همیشه در اشعارشان اسم شیراز را گذاشته اند ملک سلیمان. هر چه بگویی آقا! آن تشبیه است، می گوید سند از این بهتر هم می خواهید؟ مگر ادعای خیبر را که نزدیک مدینه است، ندارند؟ مگر “روزولت ” به پادشاه وقت عربستان سعودی پیشنهاد نداد که شما بیایید این شهر را به اینها بفروشی؟ مگر اینها ادعای عراق و سرزمینهای مقدس شما را ندارند؟»

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها