برخی از اپلیکیشن‌ها مانندFacebook Messenger ،Instagram ، Twitter و غیره به شما امکان می‌دهند به راحتی چندین حساب کاربری ایجاد کرده و استفاده کنید. با این حال، اپ‌های معروف دیگر مانند WhatsApp این قابلیت را ارائه نمی‌دهند. و ممکن است بسیاری از کاربران واتس‌اپ بخواهند از دو حساب کاربری در گوشی سامسونگ خود استفاده کنند. در اینجا نحوه استفاده از دو حساب کاربری در WhatsApp در گوشی‌های سامسونگ را به شما خواهیم گفت.

 

گوشی‌های سامسونگ دارای ویژگی Dual Messenger هستند که به کاربران اجازه می‌دهد دو نمونه از یک اپلیکیشن استفاده کنند. هر اپلیکیشن به شکل جداگانه اجرا شده و مستقل از یک‌دیگر کار می‌کنند. حتی می‌توانید از لیست تماس جداگانه استفاده کنید. اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده شاملWhatsApp ،Facebook ،Telegram ،Skype ، WeChat و غیره هستند.اپ‌های پشتیبانی شده پس از نصب نسخه دوم آن‌ها مانند تصویر به‌طور خودکار در لیست اپلیکیشن‌ها ظاهر می‌شوند.

 

 

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید از دو حساب کاربری در WhatsApp در گوشی سامسونگ خود استفاده کنید. اعلان پیام‌های هر حساب کاربری به‌طور جداگانه به شما نمایش داده می‌شود.

 

برای شروع، اپ واتس‌اپ را روی گوشی سامسونگ خود نصب کرده و اولین حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

 

سپس،اپ تنظیمات را باز کرده و گزینه Advanced features را انتخاب کنید.

 

 

در این‌جا، بر روی Dual Messenger ضربه بزنید.

 

 

سپس، بر روی دکمه موجود در کنار اپ WhatsApp ضربه بزنید تا فعال شود.

 

 

یک پنجره پاپ‌آپ ظاهر شده و از شما می‌خواهد نصب دومین نمونه از اپلیکیشن WhatsApp را تأیید کنید. بر روی دکمه Install ضربه بزنید.

 

 

از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید از لیست مخاطبین جداگانه برای اپ WhatsApp دوم استفاده کنید. اگر می‌خواهید استفاده کنید دکمه مقابل گزینه Off را فعال کنید و مخاطب‌های موردنظر خود را انتخاب کنید. در غیر این صورت، روی گزینه Next ضربه بزنید. و منتظر باشید تا گوشی شما نسخه دوم اپلیکیشن WhatsApp را نصب کند.

 

 

سپس، لیست اپلیکیشن‌های خود را باز کنید، WhatsApp تازه نصب شده را در بین آن‌ها مشاهده خواهید کرد. WhatsApp دوم نماد Dual Messenger را روی آیکون خود دارد تا بتوانید آن‌ها را از یک‌دیگر تشخیص دهید. می‌توانید حساب دوم خود را در WhatsApp دوم خود تنظیم کرده و استفاده کنید.