اپلیکیشن WhatsApp در گوشی Android یا iPhone به‌طور مستقیم به دفترچه تلفن متصل شده و از اطلاعات آن استفاده می‌کند. اما شما می‌توانید به راحتی در خود اپ واتس‌اپ نیز به صورت مستقیم یک مخاطب ایجاد کنید.

 

نحوه افزودن یک مخاطب در اپ WhatsApp در Android

اگر شخصی شماره واتس‌اپ خود را به شما بدهد و بخواهید به سرعت مکالمه‌ای را در واتس اپ با او شروع کنید، می‌توانید به راحتی او را به عنوان مخاطب در WhatsApp اضافه کنید. با انجام این کار، مخاطب ایجاد شده با توجه به تنظیمات قبلی به دفترچه تلفن گوشی نیز اضافه می‌شود.

 

برای انجام این کار، اپ WhatsApp را در گوشی Android خود باز کنید، به بخش Chats بروید و روی دکمه New Message که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

 

 

در اینجا گزینه New Contact را انتخاب کنید.

 

 

اکنون نام مخاطب، مشخصات شرکت و شماره تلفن آن را وارد کنید. و سپس، روی دکمه Save ضربه بزنید.

 

 

اکنون می‌توانید کاربر را جستجو کرده و بلافاصله مکالمه‌ای را با او شروع کنید.

 

نحوه افزودن یک مخاطب در اپ WhatsApp در iPhone

فرایند موجود در گوشی‌های آیفون برای اضافه کردن مخاطب کمی متفاوت است. بعد از باز کردن اپ WhatsApp در آیفون، به قسمت Chats بروید و از گوشه سمت راست بالای صفحه روی نماد ایجاد کردن پیام جدید ضربه بزنید.

 

 

در اینجا گزینه New Contact را انتخاب کنید.

 

 

در این صفحه، اطلاعات مخاطب مانند نام شخص، شرکت و شماره تلفن را وارد کنید. سپس بر روی دکمه Save ضربه بزنید. همچنین WhatsApp به شما خواهد گفت که آیا مخاطب اضافه شده در واتس‌اپ حساب کاربری دارد یا خیر.

 

 

اکنون مخاطب به WhatsApp و دفتر تلفن گوشی iPhone شما اضافه شده است. می‌توانید آن را از بین مخاطب‌ها جست‌جو کرده و با او ارتباط برقرار کنید.