خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۱ برای بازار خاورمیانه معرفی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۱ برای بازار خاورمیانه معرفی شد

نیسان با مدل جدیدی از شاسی‌بلند پاترول (Patrol)، خانواده‌ی نیسمو (Nismo) را فراتر از نسخه‌های 370Z و GT-R گسترش داده است. به‌گزارش Carscoops، پاترول نیسمو ۲۰۲۱ که در رویدادی مجازی به‌میزبانی نمایشگاه Expo ۲۰۲۰ دبی به‌نمایش درآمد، منحصرا بازار خاورمیانه را هدف قرار می‌دهد و اساسا نسخه‌‌ی اصلاح‌شده‌ای از نمونه‌ی قبلی‌اش به‌شمار می‌رود.

نمای جلو شاسی بلند نیسان پاترول نیسمو / 2021 Nissan Patrol Nismo SUV

نیروی لازم نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۱ را همان پیشرانه‌ی تنفس‌طبیعی ۵/۶ لیتری خورجینی هشت سیلندر تأمین می‌کند. قدرت این پیشرانه ۴۲۸ اسب‌بخار قدرت است و با نمونه‌ی پیشین فرقی ندارد؛ اما حداکثر گشتاور از ۵۶۵ به ۵۶۰ نیوتن‌متر کاهش یافته است. رانندگان می‌توانند از امکاناتی مانند ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد از جلو، دستیار نور بالا و آینه‌ی دید عقب بهره ببرند. به‌گفته‌ی نیسان، مهندسان این شرکت کمک‌فنرهای بیلشتاین را تنظیم کرده‌اند که هندلینگ خودرو را بهبود می‌بخشد.

در زمینه‌ی ظاهر طراحی، هیچ مشکلی برای پاترول نیسمو ۲۰۲۱ وجود ندارد. این نسخه از به‌روزرسانی‌های بصری همانند نسخه‌های معمولی در ترکیب با کیت بدنه اسپرت استفاده می‌کند. این کیت سپر جلو جدید و ورودی‌های هوای جانبی تهاجمی‌تر، ورودی هوای پایینی بزرگ‌تر و جلوپنجره متفاوت را شامل می‌شود. قسمت عقب با سپر بزرگ، دیفیوزر با چراغ ترمز به سبک خودروهای فرمول یک، لوله‌های اگزوز اسپرت و بال بزرگ‌تر بسیار تهاجمی‌تر شده است.

نشان‌‌های Nismo بدنه‌ی شاسی‌بلند بزرگ نیسان پاترول و رینگ‌های ۲۲ اینچی‌اش و خط قرمزی قسمت‌های پایین بدنه را تزیین می‌کند که در‌صورت علاقه‌نداشتن، خریداران می‌توان آن را با رنگ مروارید سفید، سیاه، نقره‌ای یا خاکستری تعویض کنند.

روکش‌های چرمی و آلکانترا که به اکثر سطوح لمس‌شدنی پیچیده شده‌اند، همراه‌با روکش فیبرکربنی و سایر تزیینات خاص مانند دورسنج قرمز به زیبایی داخل کابین افزوده‌اند. این مدل به پد شارژ بی‌سیم و سوکت USB و اپل کارپلی نیز مجهز شده است. مسئولان نیسان ادعا می‌کنند کاهش لرزش شاسی همراه‌با به‌روزرسانی‌های سیستم تهویه برای ردیف دوم، کیفیت سواری را بهبود می‌بخشد.

کابین و صندلی های شاسی بلند نیسان پاترول نیسمو / 2021 Nissan Patrol Nismo SUV

نیسان پاترول نیسمو ۲۰۲۱ که جشن‌های یک‌ساله‌ی این برند را به‌مناسبت هفتادمین سالگرد تولید پاترول آغاز می‌کند، از آوریل با قیمت حدود ۱۰۵،۰۰۰ دلار برای بازار خاورمیانه عرضه می‌شود. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها