خانه » همه » خبر » هشدار خطیب جمعه اردستان : در عقد و عروسی‌ها مشروبات الکلی مصرف می کنند / جامعه را خواب گرفته است!

هشدار خطیب جمعه اردستان : در عقد و عروسی‌ها مشروبات الکلی مصرف می کنند / جامعه را خواب گرفته است!

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به شب‌های قدر افزود: امام علی (ع) همه را به تقوای الهی و سه خصلت اخلاص در عمل، آرزوی کوتاه داشتن واستفاده از فرصت‌ها دعوت کرده اند که اگر همه آنرا رعایت می‌کردند این همه مشکل و گرفتاری در جامعه وجود نداشت.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) ادامه داد: با شهادت آن حضرت، جامعه یک قرآن ناطق را از دست داد.

امام جمعه اردستان در ادامه بااشاره به اینکه قرآن کریم به مومنان هشدار داده دشمن دست از سرتان برنمی دارد تا شاید بتواند شما را منحرف و دینتان را بگیرد، اظهار داشت: پنجم اردیبهشت سالروز حمله آمریکا به طبس است که خدا متعال بوسیله شن‌های روان هواپیماهای آنان را سرنگون کرد.

حجت‌الاسلام دهشیری با بیان اینکه دشمنان داعش را در عراق و سوریه به جان مردم انداختند و امروز در افغانستان با بمب‌گذاری مسلمانان را به شهادت می رسانند، تصریح کرد: امروز دولت‌های سرسپرده در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس خفه شده‌اند و صدای اعتراضشان در نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه در سوئد اهانت به قرآن و سوزاندن این کتاب مقدس را آزادی بیان اعلام می‌کنند، افزود: باید آگاه باشیم که تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی به بازارهای ما نفوذ کرده، حجاب را به مسخره گرفته، پاها و دست‌ها برهنه و موی زنان نمایان است.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - هشدار خطیب جمعه اردستان : در عقد و عروسی‌ها مشروبات الکلی مصرف می کنند / جامعه را خواب گرفته است!

بیشتر بخوانید :

هر جا گناه دیدید فرار نکنید/ پایگاه نمازتان را در قلب مرکز فحشا و مشروب فروشی دایر کنید

امام جمعه اردستان گفت: امروزه در برخی آیین‌های عقد و عروسی مشروبات الکلی مصرف می‌شود و با تاسف جامعه را خواب گرفته و چشم روی این موردها بسته شده است.

حجت‌الاسلام دهشیری حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد و افزود: امیدواریم با حضور خود در مسجدها و مکان‌های مذهبی بتوانیم در تقویت فرهنگ فاطمی و علوی کوشا باشیم.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد