خانه » همه » مذهبی » همسویی با امام عصر(ع) برای زدودن جاهلیت مرسوم

همسویی با امام عصر(ع) برای زدودن جاهلیت مرسوم


همسویی با امام عصر(ع) برای زدودن جاهلیت مرسوم

۱۳۹۴/۰۲/۲۱


۶۳ بازدید

همسویی با امام عصر(ع) برای زدودن جاهلیت مرسوم

خط مشی کلی فراروی ما شناسایی مصادیق جاهلیت اولی، جدید و همسو شدن با امام مبین برای زدودن جاهلیت مرسوم است، تا نه با رسم جاهلان که با رسم منتظران به استقبال امام برویم.

تعمیق ریشه‌‌های اعتقادی استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، ترویج گفتمان استقرار قسط، عدل، آرمان انبیاء، امامان معصوم(ع) و امتیازهای همه جانبه آن از مباحثی است که در پژوهش‌ها و مقالات در همایش‌ها و سمینارهای علمی مهدوی مطرح می‌شود و دستمایه برنامه سازان “سخن انتظار” قرار می‌گیرد.

همسویی با امام عصر(ع) برای زدودن جاهلیت مرسوم

خط مشی کلی فراروی ما شناسایی مصادیق جاهلیت اولی، جدید و همسو شدن با امام مبین برای زدودن جاهلیت مرسوم است، تا نه با رسم جاهلان که با رسم منتظران به استقبال امام برویم.

تعمیق ریشه‌‌های اعتقادی استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، ترویج گفتمان استقرار قسط، عدل، آرمان انبیاء، امامان معصوم(ع) و امتیازهای همه جانبه آن از مباحثی است که در پژوهش‌ها و مقالات در همایش‌ها و سمینارهای علمی مهدوی مطرح می‌شود و دستمایه برنامه سازان “سخن انتظار” قرار می‌گیرد.

بنابراین استاد اسماعیل شفیعی سروستانی در پنجاه و یکمین نشست ماهانه موسسه موعود به موضوع جاهلیت مدرن در رویارویی با امام زمان(ع) پرداخته است که در ادامه می خوانیم؛

اگر خدا را رازق می دانستیم و خدا را شاهد می دیدیم، نه مرتکب حرام می شدیم و نه این چنین مبادرت می کردیم. به سقط جنین که هم مادر را به خطر می اندازیم و هم خانواده و هم حیات طیب خانواده را در دنیا و قیامت، اینها در زمره بخش هایی بوده که خودمان به آن مبتلا هستیم.

درحالی به همه ما ازدیاد فرزند را به مثابه غول وحشتناکی جلوه گر ساختند که جوانان ما جرات بچه دار شدن ندارند و وقتی بچه می آورند به یک یا دو بچه کفایت می کنند و شعارهای تبلیغاتی شرق آن را تایید می کنند ولی یهود همه همت خود را مصرف ازدیاد نسل کرده است.

در این صورت اگر جامعه ای رقم رشد جمعیتش از 8/1 کمتر بشود ظرف مدت 20 سال جمعیت حداکثری آن کشور از نظر فرهنگی به حداقلی می رسد، آیا جواب امام زمان را می توانید بدهید؟ دختران و پسران جوان اگر خودتان را برای پاسخ گویی به امام زمان آماده کرده اید، بفرمایید؟ یهود می گفت دست خدا بسته است تو چرا می گویی؟

فردا روزی که جمعیت حداکثری کشور از شیعه مسلم مطلق تبدیل شود به جامعه حداقلی و کشور امام زمان که زمینه ساز ظهور است و باید همراه امام باشد و همواره باید به عنوان قلعه ای محکم حافظ فرهنگ شیعی باشد با این وضع ممکن است، آیا از شما می گذرند.

موضوع سقط جنین به عنوان قتل عام دختران چنانکه در اعراب تجربه شد چیزی نبود که فراموش شود و امروز جوامع شرقی و غربی سازمان یافته مبتلا به این قضیه است چرا سازمان یافته به خاطر اینکه مجموعه ای با برنامه ریزی بسیار دقیق این موضوع را بر جوامع مسلمین تحمیل کردند.

در تاریخ 71 ایران در میان 75 کشور در حال توسعه در زمینه کنترل جمعیت بالاترین رقم را داشته تا جایی که سازمان های جهانی اعلام کردند که ایران باید همراه و دستگیر باشد برای سایر کشورهای آسیایی و شرقی چون آنان در کنترل جمعیتشان موفق بودند.

اما خودشان برعکس عمل کردند. در امریکا خانواده های 8 فرزندی، 6 فرزندی و 5 فرزندی بیشتر است. حمله به جمعیت، سازمان یافته است، طراحی موضوع از سوی مجامع مخفی اسرائیلی است و عامل اجرایی آن نیز از سوی سازمان های جهانی صورت می گیرد.

حمله به جمعیت و کنترل جمعیت برنامه ریزی بوده برای تقلیل دادن جمعیت کشورهای مسلمان شرقی و جوامع مخفی، خانواده های سلطنتی انگلستان و کمپانی های چند ملیتی و مردانی مثل بیل کیتس حامیان این پروژه بوده و سازمان جهانی مجری آن بودند.

همچنین پزشکان تربیت شده کشورهای شرقی عاملش بودند و هستند، رسانه ها تبلیغ کردند که یک تا دو بچه بهتر است و کسی بررسی نکرد که پشت این پروژه چه کسی بود، پروژه 2000 پروژه ای بود که از زمان جرج بوش کلید خورد برای تقلیل جمعیت مردم جهان چون آنان به این نکته رسیده بودند که تاسیس حکومت جهانی به منزله حکومت جهانی بر حداقل جمعیت است و از ما شرقی ها، افریقایی ها و عرب ها به عنوان مصرف کنندگان بی مصرف یاد کردند.

طی این جریان بوده که پزشکان امریکایی ده ها هزار نفر از زنان سرخپوست امریکای لاتین را عقیم کردند و داروهایی که به کشورهای اسلامی می فرستادند درش مواد عقیم کننده بود از جمله بخشی از غلاتی که به عراق فرستادند درش مواد عقیم کننده بود.

چرا از مسلمانان می ترسند که یا مستقیم آنها را به گلوله می بندند یا آن ها را فاسد می کنند یا از طریق مواد عقیم کننده پنهانی عمر آنها را کاهش می دهند تا به جایی رسیده که مردم مسلمان تا کسی را می بینند که 60 سالش است می گویند عمر خودش را کرده مگر قرار بر این بوده که سن طبیعی انسان 60 سال بشود.

بررسی کنید لحظه به لحظه و ماه به ماه که حد سن طبیعی مردم جهان تقلیل پیدا کرده تا جایی که امروز 60 ساله ها پیر هستند، موادی که به خورد مردم دادند مردم را آلوده می کرده، انتقال دارو های وارداتی حاوی مواد عقیم کننده بودند و اسیایی ها و شرقی ها را به عنوان مصرف کنندگان بی مصرف اعلام می کردند.

حمله به موضوع جمعیت، موضوعی است که سازمان های مخفی و فراماسونر ها تحت حمایت شرکت های چند ملیتی پی گیری کردند، دولت ها متولی آن شدند و در حالی که این ماجرا را برای کاهش جمعیت تجویز کردند کشورهایی مثل انگلیس، روسیه، رژیم اشغالگر قدس، امریکا و هند آن را مراعات نکردند اما ما (ایران) اجرا کردیم و مقام اول را در کنترل جمعیت هم داشتیم.

اینها حتی جنایات دیگری را هم مرتکب شدند بیماری هایی مانند ایدز را در میان کشورها منتشر ساختند ازجمله کشورهای اسلامی مثل مصر که چندی پیش منتشر شد یک توریست امریکایی 7 کودک مصری را مبتلا به ایدز کردخه است.

این مسائل برنامه ریزی بوده که با ایجاد انحراف جنسی به عنوان اهرمی استفاده کنند برای کاهش جمعیت مردم جهان و در وجوه مختلف دامن زدند به این جاهلیت مدرن و مبتلا کردن مردم از طریق جادو و سحر که در کشور انگلستان بیش از 86 هزار نفر جادوگر شناسایی شده و امروز یکی از مصادیق جدی به جاهلیت مدرن ابتلای مردم به سحر و جادوگری است.

به ویژه جماعتی از فرقه های نوظهور و شیطانی به جادوگری دامن زدند و رسوخ در جسم و جان و مال مردم و خانواده های مردم و آلوده کردن آنها به خرافات، خرافاتی که امروز وجود دارد هیچگاه در میان سرخپوستان و جنگل نشینان افریقایی وجود نداشت خصوصا فرقه های شبه عرفانی به جد مشغول ارتباط با نیروهای شیطانی شدند و خیلی ها هم فریب خوردند عده ای نشان دادند که دارو دارند، درمان می کنند، با خدا ارتباط دارند، با ارواح بزرگان ارتباط دارند، برای مردم نسخه پیچیدند و بسیاری از مردم مسلمان مبتلای به آنها شدند درحالی که آنها هیچ ارتباطی نداشتند جز ارتباط با نیروهای جنی شیطانی.

و نه تنها از تعالیمشان مردم را مبتلا به طلسم و سحر و جادو کردند بلکه اسباب ارتباط مردم را نیز با نیروهای شیطانی فراهم کردند. ساختمان های بلند هرمی و تجدید ابلیسک ها در کشورهای شرقی و ایران چیزی نیستند جز مجاری و راه هایی برای تسلط یافتن نیروهای ابلیسی بر جان و جسم ساکنان زمین.

در این بخش ها جاهلیت مدرن خود را نشان داده که مردم مشرق زمین مبتلا به این معماری بشوند و در آنها رد پای معماران ماسون دیده می شود در مساجد نیز دیده می شوند به هر روی دست مجامع مخفی و مبتلایان شیطان پرستی در طراحی و رواج این بنا ها قابل مشاهده است که کشورهای اسلامی به این مبتلا شدند ایران و تهران هم به این ابنیه مبتلا شده اند.

در زمانی که ما وارد درگیری های سخت آخرالزمانی قبل از ظهور می شویم این بناها کار خود را می کنند و مزاحمان بزرگی هستند برای مسلمانان و شیعیان ضمن آن که مدد دهنده هستند به جنود ابلیسی.

در اثر ابتلا به این جاهلیت و رشد و توسعه آن این امکان به وجود می آید که دست جنود ابلیسی به انسان گشوده شود و ادمی غرقه دسایس و حملات نیروهایی بشود که ما را بسوی هیچ حقیقتی رهنمون نیستند.

امام زمان وقتی که مهیا می شوند و ظهور می کنند همان کاری را انجام می دهند که رسول خدا برای برطرف کردن جاهلیت اولی کردند از جمله اینکه تمام بدعت های منتشر در میان مردم را نابود می کنند چه در قول مردم باشد چه در بنای آنها، حضرت تمام بدعت ها را خراب می کنند اساس جاهلیت را منهدم می کنند که اساس جاهلیت در فکر و اندیشه مردم است و آنگاه اسلام را از نو بنا می کنند که یکی از هنرهای امام عصر تجدید بنای اسلام است از نو.

امام جعفر صادق(ع) می فرمایند: هنگامی که امام ظهور می کنند با امر جدید ظهور می کنند همانطور که پیامبر مردم را به امر جدیدی دعوت کردند، برخی سوال کردند این امر جدید چیست دین جدید است امام جواب می دهند نه دین جدید نیست…

اما گویا در مرور زمان سنت های اسلام و ادب مسلمانی در میان مردم از هم پاشیده شده که وقتی امام می آید هر چه می کنند مردم گمان می کنند دین جدید است چون آنچه به نام اسلام می شناختند می بینند توسط امام تغییر می کند و صورت دیگری پیدا می کنند تمام سنت هایی که رسول خدا تاسیس کردند توسط امام زمان معمول داشته می شود.

خط مشی کلی فراروی ما ابتدا شناسایی مصادیق جاهلیت اولی و جدید و دوم همسو شدن با امام مبین برای زدودن جاهلیت مرسوم است، تنظیم همه عقربه ها با ساعت امام که نشان دهنده عدالت است و رفتار عادلانه و حضور در کسوت مومنانه و اهل عدل و مدینه عادله عالمه تا اینکه به عنوان منتظران حقیقی نامیده شویم و نه با رسم جاهلان که با رسم منتظران به استقبال امام رویم

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد