خانه » همه » خبر » والیبال هند تعلیق شد!

والیبال هند تعلیق شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، FIVB، فدراسیون والیبال هند و والیبال هند را به علت اختلافات و درگیری های داخلی در این کشور و همچنین عدم هماهنگی با فدراسیون جهانی والیبال به حالت تعلیق موقت درآورده است. در این شرایط برای حل اختلافات میان FIVB b VFI کمیسیونی تشکیل شده است که شامل افرادی از کشورهای مختلف است. مدیر کل FIVB در این رابطه گفته است: «بنا بر درخواست AVC و بر اساس قوانین و مقررات انظباطی فدراسیون جهانی والیبال، هیئت مدیره FIVB تصمیم به تعلیق موقف فدراسیون والیبال هند گرفته است، تا زمانی که اختلافات مرتفع شوند.»

فدراسیون جهانی والیبال تشخیص داده است که والیبال هند در شرایط کنونی قادر به اداره ورزش والیبال در هند نیست. جالب است که این اختلافات از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی وجود داشته و هیج راه حلی برای حل آن پیدا نشده است. در بیانیه فدراسیون جهانی والیبال آمده است: «اختلافات فعلی در هند نیازمند یک اقدام سریع و فوری است. زیرا بر توانایی فدراسیون هند در مدیرت مسابقات والیبال اثر گدشته است.»

پیش از این AVC تصمیم گرفت مسابقات مقدماتی قهرمانی زنان جهان در سال ۲۰۱۸ را از هند منتقل کند. تعلیق موقت در اصل به این معنا است که حضور بازیکنان والیبال هندوستان در رویداد های بین المللی یا آسیایی بسیار مشکل خواهد شد. با این دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده است فعالیت فدراسیون فوتبال در این کشور هیچ مشکلی ندارد.

دبیر کل AVC هم صراحتا اعلام کرده است FIVB و AVC حضور هند در هیچ رویداد بین المللی و آسایی را بدون تایید انجمن المپیک این کشور نخواهد داد.

جیمی لامبوی اهل پورتوریکو توسط FIVB به عنوان رئیس کمسیون موقت انتخاب شده است. واساوان ساموئل از آفریقای جنوبی ک توموهیرو توهمات از ژاپن دیگر اعضای کمیته هستند.

این هیئت وظیفه دادند به وضعیت حقوقی حاکم در فدراسیون هند نظارت کند و یافته های خود را به گوش FIVB برساند.

تنها رویداد مهم پیش روی والیبال هند مسابقات لیگ بزرگسالان این کشور بود که در حال حاضر در هاله ای از ابهام است.

باید دید این تعلیق چه بر سر آینده والیبال در هند می آورد.

منبع: لوشال ایندیا

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد