خانه » همه » خبر » وکیل ملکی در تهران

دانلود کتاب های امتحان شده

وکیل ملکی در تهران

هر روز بر تعداد پرونده های دعاوی ملکی افزوده می شود و در نتیجه شاهد حجم بیشتری از پرونده هستیم. تخصصی بودن و پیچیدگی موضوعات دعاوی ملکی دشواری بررسی و رسیدگی به آن را دوچندان کرده است. اما تجربه نشان می دهد، حضور یک وکیل متخصص و مجرب در چنین شرایطی می تواند از دشواری و پیچیدگی قضیه بکاهد و روند رسیدگی به پرونده را به مراتب آسان تر نماید.

در سال های اخیر که بحث تخصص گرایی در امور پررنگ تر از قبل مطرح شده است و انتخاب وکیل ملکی در تهران موردی چالش بر انگیز تبدیل شده است، تخصص گرایی این امکان را می دهد که با نگاهی دقیق تر و جزئی تر به مسائل بتوان راهکارهایی جامع و منطبق با آن یافت و به شکلی منطقی تر برای حل مسائل اقدام نمود. این تخصص گرایی در حوزه ی حقوق از اهمیت به سزایی برخوردار است. چرا که در حال حاضر با گسترش و پیچیدگی شاخه های مختلف حقوقی مواجه هستیم و وکیل ملکی تخصصیست که در چنین شرایطی می تواند کارساز باشد و انتخاب نمودن وکیل ملکی در تهران موضوعیست که به دقت کافی نیاز دارد.

احمد زهره وند وکیل پایه یک دادگستری؛ وکیل ملکی

دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند با تیمی از وکلای مجرب و متخصص در این زمینه سالیان متمادی، در عرصه های تخصصی حقوقی از جمله حوزه ی ملکی سوابق و نتایجی درخشان را داراست. حسن سوابق این مجموعه در حل و فصل انواع دعاوی ملکی گویای اعتماد موکلین و توانایی های تیم مجموعه در امر وکالت و پیگیری پرونده هاست. در صورتی که به دنبال انتخاب وکیل ملکی هستید این دفتر وکالت برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران ادعایی تأمل برانگیز است. چرا که در سال های اخیر که بحث تخصصی شدن حوزه های وکالت بیش از قبل مطرح گردیده است، ادعای بهترین ها امری دشوار است. از طرفی امروزه جلب اعتماد افراد در چنین زمینه هایی به آسانی امکانپذیر نیست و بایستی چنین ادعایی را با آمار و اعداد مستند ساخت. چرا که در بازار داغ وکالت ادعای تخصصی بودن را نمی توان به صرف بیان و ادعا مطرح نمود. چنین امری نیازمند جلب اعتماد افراد از طریق ارائه ی مدارک و مستندات دقیق است.

دعاوی ملکی و وکیل ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی و اختلافات حقوقی اشاره می نماید که از ارتباطات افراد با اموال غیرمنقول ناشی می گردد. اموال غیرمنقول به اموال و دارایی هایی گفته می شود که جابه جایی آنها امکانپذیر نیست و جابجایی آن مستلزم خرابی و از بین رفتن مال است مانند زمین و آپارتمان.

کلیه ی دعاوی مرتبط با املاک و اراضی در تمامی حوزه های حقوقی می تواند به عنوان زیرمجموعه ی دعاوی ملکی در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است تمامی این دعاوی در حیطه ی تخصصی وکیل ملکی تعریف می گردد.

قوانین دعاوی ملکی از دیدگاه وکیل ملکی

قوانین دعاوی ملکی در بردارنده ی قوانین و مقرراتی است که می تواند به اختلافات حقوقی ناشی از دعاوی ملکی خاتمه بخشد و در حل و فصل آن مؤثر واقع شود. طیف گسترده ای از متون قانونی و مصوبات موجود در کشور در شکل گیری قوانین دعاوی ملکی نقش داشته اند. از مهم ترین این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قانون مدنی

قانون آیین دادرسی مدنی

قانون مجازات اسلامی

قانون روابط موجر و مستاجر

قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها

قانون تملک آپارتمان ها

علاوه بر این قوانین پاره ای قواعد کلی و عمومی نیز بر دعاوی ملکی حاکم است. برای مثال تمامی دعاوی که در رابطه با املاک مطرح می گردد، بایستی در محل وقوع ملک اقامه شود. دادگاه محل وقوع ملک به عنوان مرجع قضایی صالح جهت رسیدگی شناخته می شود. همچنین در صورتی که اقامه ی دعوی به طرفیت شخص خاصی صورت پذیرفته باشد، دادگاه صالح به رسیدگی، دادگاه محل اقامت خوانده می شود.

ما در مجموعه ی خود به دو اصل بسیار مهم پایبندیم؛ پیگیری مستمر امور و صداقت در بیان و عمل که هر دو اصل را سرلوحه ی کار خویش قرار داده ایم.

نام وکیل: احمد زهره وند؛ کانون: مرکز؛ استان: تهران؛ شهر: تهران؛ ادرس: تهران نیاوران سه راه یاسر ابتدای عمار بن بست راز پلاک ۳۵ واحد ۲۰

ادرس وب سایت: drzohrehvand.com

مرکز تلفن: ۰۲۱۲۲۲۸۱۳۸۵

تـخصص و تحصیلات:

  • دکترای حقوق خصوصی

دوره های تخصصی:

  • امور ملکی، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل شمال تهران،

  • وکیل ملکی و کیفری،وکیل منطقه یک تهران،

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها