خانه » همه » خبر » پارتیشن بندی برای فضاهای اداری

پارتیشن بندی برای فضاهای اداری

با تقسیم‌بندی فضاهای اداری به چند بخش فعالیت کارمندان به صورت جداگانه و با مسئولیت‌پذیری بیشتر و منظم‌تری انجام خواهد شد. پارتیشن‌های معمولی و اداری از لحاظ ظاهری تفاوت چندان زیادی با هم ندارند، مهم‌ترین تفاوت این دو نوع پارتیشن در ویژگی‌ آن‌ها می‌باشد. پارتیشن‌های متحرک اداری در ابعاد و اندازه‌های مختلف با استفاده‌ از متریال‌هایی مانند شیشه، آلومینیوم و چوب تولید می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای پارتیشن بندی اداری توضیح دهیم. در انتهای مقاله نیز به معرفی بهترین سایت ارائه‌دهنده خدماتی مانند طراحی و اجرای انواع پارتیشن اداری، طراحی نمای ساختمان، بازسازی ساختمان و غیره خواهیم پرداخت.

پارتیشن بندی فضاهای ادارای چه مزایایی دارد؟

  • افزایش روشنایی محیط اداره با نور طبیعی

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پارتیشن بندی در تقسیم‌بندی ادرات،افزایش روشنایی محیط اداره با استفاده از نور طبیعی می‌باشد. استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای باعث می‌شود که احتیاجی به استفاده از نورهای مصنوعی مانند لامپ و مهتابی و غیره نباشد. زیرا نور طبیعی خورشید با عبور از پارتیشن‌ها همه فضای اداره را روشن می‌کند و برای کارمندان حس نشاط و شادابی را به ارمغان می‌آورد.

  • تقسیم محیط اداره به صورت دلخواه

یکی‌دیگر از مزایای تقسیم‌بندی اداره‌ها با کمک انواع مختلف پارتیشن این است که محیط اداره را به حالت دلخواه تقسیم‌بندی می‌کند انعطاف‌پذیری پارتیشن‌ها بسیار زیاد است و به راحتی می‌توان آن‌ها را در قسمت‌های مختلف اداره نصب یا جابه‌جا کرد. جابه‌جایی پارتیشن‌ها هیچ هزینه یا زحمتی به همراه ندارد.

  • مقرون به صرفه بودن استفاده از پارتیشن

تقسیم‌بندی محیط اداره با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به تمام روش‌های جداسازی محیط ارزان‌تر است و نصب آن‌ها به راحتی انجام می‌شود. پارتیشن‌های اداری ظاهری ساده دارند و با عدم نیاز به رنگ‌آمیزی یا استفاده از تزئینات جانبی از لحاظ اقتصادی نسبت به ساخت دیوار مقرون به صرفه‌تر می‌باشند. برای نصب یا جابه‌جایی پارتیشن‌ها نیز به هزینه زیادی نیاز ندارید.

  • دوام و طول عمر فوق‌العاده زیاد

پارتیشن‌های اداری از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و برخلاف سقف و دیوار که هرچند وقت یکبار به تعمیر و ترمیم نیاز دارند، هیچ نیازی به تعمیر یا ترمیم پیدا نمی‌کنند. این متریال‌ها به این سادگی‌ها خراب نمی‌شوند و میزان آسیب‌پذیری آن‌ها به شدت پایین است. در گذشته تنها قسمت آسیب‌پذیر پارتیشن‌ها صفحات شیشه‌ای آن‌ها بودند. این مشکل نیز با استفاده از شیشه‌های سکوریت مقاوم و بادوام حل شده است. با تقسیم‌بندی محیط اداره با استفاده از پارتیشن تا چندین سال با خیال راحت می‌توانید از این تجهیزات استفاده کنید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - پارتیشن بندی برای فضاهای اداری

  • ایجاد نمایی جدید و مدرن در اداره

استفاده از پارتیشن بندی در فضاهای اداری در ایجاد نمایی جدید و مدرن در محیط اداره نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در دکوراسیون‌های مدرن امروزی بیشتر از تجهیزات و ابزارهای شیشه‌ای و شفاف استفاده می‌شود. با نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی جذاب و زیبا می‌توانید دکوراسیون داخلی محیط اداره خود را به شکل مدرن درآورید. زمانی که نور از پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی عبور می‌کند، نورپردازی زیبایی را شاهد خواهید بود. برای تکمیل دکوراسیون داخلی محل کار خود علاوه بر پارتیشن‌های رنگی و شیشه‌ای می‌توانید از وسایل دکوراتیو دیگر مانند دیوارپوش، نرده و غیره نیز کمک بگیرید.

  • قابلیت عایق صدا

برخی از افراد برای تقسیم‌بندی محیط‌های مختلف از جمله اداره‌ها و جلوگیری از انتشار سر و صدای به بخش‌های دیگر از دیوارهای آجری استفاده می‌کنند. ساخت این دیوارها به زمان و مصالح زیادی نیاز دارد. همچنین باید هزینه بسیار زیادی را صرف ساخت دیوار کرد. برای کاهش هزینه‌ها امروزه پارتیشن بندی در اداره‌ها جایگزین ساخت دیوار شده است. پارتیشن‌ها با داشتن قابلیت عایق صدا از انتشار صدا در بخش‌های مختلف اداره نیز جلوگیری می‌کنند. عدم پخش صدا در اداره به افزایش راندمان کارمندان و حفظ آرامش آن‌ها در حین انجام وظیفه کمک زیادی می‌کند.

  • نگهداری بسیار راحت

نگهداری از پارتیش‌های نصب شده در اداره‌ها برخلاف دیوارها که مدام به تمیز کردن و رنگ زدن یا کاغذ دیواری نیاز دارند، بسیار راحت است و هزینه زیادی به همراه ندارد. برای پاک کردن و نظافت پارتیشن فقط به یک دستمال تمیز و یک شوینده مناسب مانند شیشه پاک‌کن نیاز دارید. استفاده از شیشه‌های سکوریت در افزایش امنیت پارتیشن بندی اداری تاثیر بسیار زیادی دارد و نگه‌داری از شیشه‌های سکوریت آسان است.

  • امکان نصب پرده روی پارتیشن شیشه‌ای

کارمندانی که بخواهند فضای خصوصی‌تری در محیط اداره ایجاد شود، می‌توانند بعد از اجرای پارتیشن بندی روی آن پرده نصب کنند. برخی از مدل‌های پارتیشن اداری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان به راحتی روی آن‌ها پرده مورد نظر خود را نصب نمود.

اجرای پارتیشن بندی اداره خود را به گروه کیادکور بسپارید

image 1650369936 - پارتیشن بندی برای فضاهای اداری

اگر قصد دارید محیط اداره خود را با استفاده از پارتیشن بندی به چند قسمت مجزا تقسیم کنید، می‌توانید برای خرید پارتیشن به سایت گروه کیادکور با آدرس اینترنتی https://kiadecor.org/ مراجعه کنید. کیادکور اجرای انواع پارتیشن را با هزینه‌ مناسب و کیفیت بسیار بالا انجام می‌دهد. این گروه علاوه بر اجرای پارتیشن خدمات دیگری مانند بازسازی ساختمان، طراحی نمای ساختمان و اجرای پارکت لمینت نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انجام تمام کارهای مربوط به بازسازی ساختمان را به گروه معماری و دکوراسیون داخلی کیادکور بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان با مناسب‌ترین هزینه ساختمان قدیمی خود را به صورت یک ساختمان مدرن و جدید تحویل بگیرید.

با توجه به این که قیمت پارکت لمینت نسبت به کف پوش‌های دیگر ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است، گروه کیادکور در خدمات بازسازی ساختمان از این نوع کف پوش استفاده می‌کند. مزایای پارکت لمینت شامل دوام و استحکام بسیار بالا، ارزان بودن قیمت پارکت لمینت، طرح‌های متنوع و زیبا، نگه‌داری آسان، امکان استفاده مجدد و غیره می‌باشد. طراحی نمای ساختمان به‌عنوان یکی‌دیگر از خدمات گروه کیادکور تاثیر بسیار زیادی در کیفیت پروژه‌های مختلف ساختمانی دارد و باعث زیباتر شدن ظاهر ساختمان، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و بالا بردن مقاومت ساختمان در مقابل باد، باران و زلزله می‌شود. برای کسب اطلاعات مورد نیاز درباره خدمات گروه کیادکور با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد