خانه » همه » خبر » پرسپولیس مانع از لژیونر شدن رضا اسدی!

دانلود کتاب های امتحان شده

پرسپولیس مانع از لژیونر شدن رضا اسدی!

رضا اسدی که طی فصول اخیر بارها موردتوجه باشگاه پرسپولیس و خصوصا هواداران این تیم قرار گرفته بود، در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم وارد این باشگاه شد و قرارداد خود را به امضا رساند. این در حالیست که جدایی احمد نوراللهی به عنوان شماره هشت محبوب این باشگاه باعث شده بود هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی به شدت خواهان حضور رضا اسدی در این تیم شوند.

در فصلی که پرسپولیس نیز دور از انتظار ظاهر شده بود، عملکرد رضا اسدی هم چندان به چشم نیامد و هافبک دفاعی پرسپولیس که تنها ۱۰ بازی فیکس را موفق شد در ترکیب سرخپوشان حضور یابد، با ۴ گل زده همواره هجمه سنگینی را متوجه خود می‌دید. اسدی که با رویای حضور در تیم ملی و قهرمانی با پرسپولیس به جمع پرسپولیس پیوسته بود، این هدف خود را دور و دورتر می‌دید و همین مساله عاملی شد تا آنطور که باید نتواند پتانسیل خود را به نمایش بگذارد. این در حالی بود که علیرغم تغییرات پیاپی و فرصت کمی که در خط میانی نصیب این بازیکن شد، او با چهار گل زده در کنار مهدی ترابی به عنوان گلزن‌ترین هافبک فصل پرسپولیس معرفی شده است. کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی با ۳ گل زده و میلاد سرلک با تنها یک گل زده، دیگر هافبک‌های گلزن این فصل پرسپولیس بودند.

در نهایت اما در روزهای پایانی فصل خبر انتقال او به لیگ تایلند و باشگاه بوریرام رسما اعلام شد. مسوولان بوریرام که از دوران حضور این هافبک در تراکتور به دنبال جذب وی بودند، اکنون به خواسته خود نزدیک‌تر شده و گفتگوهای ابتدایی طرفین به سمت عقد قرارداد دو ساله به مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار دلار مثبت پیش رفته است تا هواداران پرسپولیس برای دومین فصل پیاپی بعد از جدایی احمد نوراللهی بازیکن شماره هشت خود را در مسیر جدایی ببینند.

اکنون اما اخبار جدیدی از باشگاه به گوش می‌رسد؛ گفته می‌شود باشگاه و کادرفنی پیش از دیدار با تراکتور پیگیر وضعیت انتقال رضا اسدی به لیگ تایلند بوده‌اند و به دنبال این بودند تا در صورتی که این انتقال هنوز به قطعیت نرسیده، امکان تمدید قرارداد با پرسپولیس را فراهم سازند.

باشگاه پرسپولیس که به دنبال تدارک تیمی قدرتمند برای فصل بیست و دوم بعد از ناکامی برای دستیابی به قهرمانی و واگذاری آن به رقیب دیرینه و استقلال است، می‌خواهد رضا اسدی را بار دیگر در این تیم حفظ کند. مهمترین نکته اما در راستای این تمدید قرارداد مبلغ توافق خواهد بود. اسدی که پیشنهاد ۱.۸میلیون دلاری از بوریرام را به صورت رسمی در اختیار دارد و فصل گذشته نیز به عنوان یکی از بازیکنان گرانقیمت به پرسپولیس پیوست، چه رقمی را در صورت نشستن پای میز مذاکره پیشنهاد خواهد داد.

هافبک شماره هشت پرسپولیس اما بزرگترین هدف خود را بازگشت به تیم ملی قرار داده است و در این راستا نمی‌خواهد با ریسک حضور در لیگ تایلند، این هدف را احتمالا از خود دور کند. موضوعی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز هست تا او را در مذاکرات احتمالی مجاب به پایین آمدن از مواضع خود کند. رضا اسدی البته از لیگ داخلی هم دو پیشنهاد مناسب مالی و اغوا کننده در اختیار دارد. با این حال اسدی که توانسته تا حدی روابط خود را با هواداران پرسپولیس به سمت مثبت پیش ببرد، نمی‌خواهد اکنون با تصمیمی غیرقابل پیش‌بینی، شرایط را بیش از این علیه خود کند.

پاسخ مثبت به بوریرام تایلند، تمدید با پرسپولیس یا…
احمد نوراللهی به پرسپولیس بازنخواهد گشت و وضعیت میلاد سرلک نیز همچنان نامشخص است. از سوی دیگر حتی با تمدید قرارداد پرسپولیس با میلاد سرلک این تیم نیازمند جذب یک هافبک دفاعی دیگر خواهد بود. مساله‌ای که باید دید در مذاکره احتمالی بین طرفین که قرار است بعد از پایان لیگ برگزار شود، به چه نتیجه‌ای خواهد رسید. همانطور که گفته شد، اسدی بعد از فصلی که به ادعای خودش با توجه به فرصت کم و ثبت چهار گل و تاثیرگذاری در خط میانی، شرایط مثبتی را دنبال کرد و تنها بابت هماهنگی در فضای جدید و پرچالش پرسپولیس با مشکل مواجه بوده، اکنون به دنبال اثبات خود است و تیم ملی را نیز هدف قرار داده است. او پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری به مقصد تایلند را کنسل خواهد کرد و پای میز مذاکره با پرسپولیس خواهد نشست یا تصمیم شگفت انگیز دیگری را در ذهن خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها