خانه » همه » مذهبی » پشت پرده نظام!

پشت پرده نظام!

در برخورد با این افراد باید چند نکته مورد توجه و تأکید قرار بگیرد.
1.از نظر منطقی کسانی که مدعی مطلبی هستند، باید برای اثبات ادعای خود دلیل و مدرک معتبری ارایه نمایند. از این رو در درجه نخست باید از این افراد مطالبه مدرک ومستند نمود. اگر جریانی پشت پرده است به گونه ای که حتی رهبری هم از آن خبر ندارد، چطور این افراد از آن خبر دارند. اگر قرار به صرف ادعا باشد در مورد همه کشورها نیز می توان چنین ادعایی داشت.
2.با توجه به فراز و فرود های نظام جمهوری اسلامی ایران و تنوع حوادث و رویدادها و حضور جریان ها و سلایق مختلف سیاسی در عرصه سیاسی، چگونه می توان پذیرفت که یک جریان خاص همه این حوادث مختلف و بسیار متنوع را برنامه ریزی و در اختیار داشته باشد.
3. این پشت پرده قرار است با کدام قدرت برتر از نهادهای نظام ، منویات و اهداف خود را پیش ببرد؟ سازو کارهای تحقق و اجرایی این اهداف و مقاصد چه خواهد بود؟
4.آیا جهت گیریهای کلی نظام و رویکرد کلان کشور با اهداف انقلاب اسلامی و ارزش ها و اصولی که بر اساس آن انقلاب شکل گرفته است ، متفاوت است و تغییری در آن ایجاد شده است که مدعی پشت پرده ای در کشور هستیم.مگر غیر از آن است که سیاست های کلان کشور بر اساس قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری با مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم می شود؟ آیا این سیاست های تنظیمی غیر از اهداف و اصول انقلاب اسلامی است که برای آن پشت پرده ای تصور کنیم؟ درست است که در تحقق و اجرای این سیاست ها، ضعف ها و کاستیهایی وجود داشته است، اما تنظیم این سیاست ها بر اساس مبانی کلی نظام بوده است.
5.تصمیمات نظام در کجا گرفته می شود یا از سوی رهبری در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی،یا توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، یا دولت، یا شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام وشورای عالی فضای مجازی و… چه تصمیم خارج از این مجموعه ها گرفته شده است که به دنبال پشت پرده برای آن باشیم.؟
6. چنین تصوراتی صرف نظر از مغرضانه بودن یا نبودن آن، ظلم به رهبری ، نظام و مردم بوده و دلسردی آنان را به همراه خواهد داشت. بی تردید اگر عاملی تا به امروز موجب پایداری انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنیها علیه آن بوده است، چیزی جز ارادت مردم نسبت به اسلام و انقلاب و اعتماد به نظام و حکومت را از آن خود دانستن، نبوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد