خانه » همه » خبر » پوستر «ماداگاسکار» رونمایی شد/ عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

پوستر «ماداگاسکار» رونمایی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «ماداگاسکار» نوشته احسان نوروزی با طراحی و کارگردانی میلاد رخش‌بهار از ۱۶ خرداد در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

در این پروژه نمایشی امیرشهاب رضویان و موسسه هیلاج به عنوان تهیه‌کننده، زهرا شایان‌فر به عنوان دراماتورژ و موسسه فرهنگی و هنری برداشت به عنوان مجری طرح همکاری دارند. فرانک حسینی، محمدرضا آبانگاه، حامد مقدسی، پویا آرام، علیرضا داوودوندی و علیرضا زیوری بازیگران این نمایش هستند.

در گروه طراحی این نمایش شهاب شریفی (طراحی صحنه و نور)، عرفان یزدی (طراحی صدا)، مهتاب نادمی (طراحی لباس)، فاطمه حسین‌خانی (طراحی گریم)، سلیمان قوی‌پنجه (طراحی پوستر و گرافیک) و بهرام شادانفر (طراحی موشن‌گرافی) را بر عهده دارند.

علیرضا زیوری (دستیار کارگردان، مدیرتولید و برنامه‌ریز)، عسل بهزادی (منشی صحنه)، رادین مفتخری (مدیر صحنه)، آوا مجیدی و کیانا شهباز ( دستیاران کارگردان) در گروه کارگردانی این نمایش حضور دارند و امید معینی (عکاس)، امیرعلی بامداد( ویستا آریا) (ساخت تیزر)، زهرا شایان‌فر (مشاور رسانه و تبلیغات)، مرتضی کازرانی (تبلیغات مجازی رسانه تهران‌تئاتر در اینستاگرام) دیگر عوامل این نمایش هستند. اسپانسر این پروژه نمایشی نیز کلینیک زیبایی الهه فروتن معرفی شده است.

نمایش «ماداگاسکار» ساعت ۲۱ هر روز غیر از شنبه‌ها در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - پوستر «ماداگاسکار» رونمایی شد/ عکس

۲۵۹۲۵۹

درباره admin1

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد