خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » پیش‌بینی قیمت دلار امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

دانلود کتاب های امتحان شده

پیش‌بینی قیمت دلار امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

فرارو– قیمت دلار در بازار آزاد احتمالا امروز شنبه ۲۷ فروردین کار خود را در مسیر صعودی آغاز می‌کند. قیمت دلار هفته گذشته به نیمه کانال ۲۷ هزار تومان رسید و دیروز در جریان معاملات پشت‌خطی که بین معامله‌گران عمده جریان دارد، با رقم‌های بیشتری خرید و فروش شد. همین اتفاق می‌تواند دست‌کم در شروع معاملات رسمی بازار آزاد پالس افزایشی برای قیمت دلار و سایر ارز‌های رایج باشد. از طرفی دیگر در روز‌های توقف مذاکرات وین، موضوع آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران به مهمترین خبر برای معامله‌گران و بازار ارز تبدیل شده است. درحالی که گفته می‌شد همه چیز برای آزادسازی هفت میلیارد دلار از این پول‌ها در کره‌جنوبی آماده شده، کنفرانس خبری روز جمعه ند پرایس حاوی خبر‌های خوبی درباره این ماجرا نبود. همین اتفاق می‌تواند حداقل در شروع معاملات رسمی امروز بازار سیگنال افزایشی دیگری برای قیمت دلار باشد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد هفته گذشته دو روند متفاوت را تجربه کرد. اسکناس آمریکایی یکشنبه ۲۱ فروردین را با صعود به کانال ۲۸ هزار تومان به‌پایان رساند، در ادامه تلاش آن برای ادامه پیشروی در سنگر ۲۸ هزار تومان ناکام ماند و نهایتا دو روز پایانی هفته با دنده معکوس تا نیمه محدوده ۲۷ هزار تومان عقب رفت. قیمت دلار آزاد پنجشنبه ۲۵ فروردین درحالی به ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان رسید که شنبه معامله‌گران ارزی آن را ۲۷ هزار و ۷۷۰ تومان خرید و فروش می‌کردند. به‌این ترتیب دلار در هفته چهارم فروردین افت قیمت ۲۳۰ تومانی را به‌ثبت رساند. در صرافی ملی قیمت دلار آخرین روز هفته تقریبا ۲۵ هزار و ۳۷۰ تومان بود و شنبه اسکناس آمریکا ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شد. قبل از شروع معاملات امروز شنبه ۲۷ فروردین اختلاف قیمت دلار بین بازار و صرافی ملی حدود دو هزار و ۱۶۰ تومان بود.

تغییر قیمت دلار در هفته گذشته

شنبه ۲۰ فروردین

یکشنبه ۲۱ فروردین

دوشنبه ۲۲ فروردین

سه‌شنبه ۲۳ فروردین

چهارشنبه ۲۴ فروردین

پنجشنبه ۲۵ فروردین

۲۷ هزار و ۷۷۰ تومان

۲۸ هزار تومان

۲۸ هزار و ۸۰ تومان

۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان

۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان

سیگنال افزایشی به قیمت دلار؟

قیمت دلار امروز شنبه ٢٧ فروردین احتمالا تحت تاثیر تکذیب خبر آزاد‌سازی پول‌های بلوکه شده ایران کار خود را در مسیر صعودی آغاز می‌کند. در روز‌هایی که مذاکرات وین متوقف شده و سیگنال جدیدی از این گفتگو‌ها به بازار ارز نمی‌رسد، موضوع آزاد‌سازی هفت میلیارد دلار از پول‌های مسدود شده ایران در کره‌جنوبی به مهمترین خبر برای معامله‌گران ارزی تبدیل شده است. به باور برخی از فعالان بازار ارز عقب‌نشینی هفته گذشته دلار از کانال ۲۸ هزار تومان به خبر‌های امیدوارکننده از همین ماجرا ارتباط داشت. حالا در کنفرانس خبری اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این خبر تکذیب شد. حالا همین اتفاق می‌تواند در شروع هفته جدید سیگنال افزایشی برای قیمت دلار و سایر ارز‌های رایج در بازار آزاد باشد.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی جمعه ۲۶ فروردین نوسان محدودی داشت. معامله‌گران عمده در شروع خرید و فروش‌های فردایی برای اسکناس آمریکایی رقم ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان را پیشنهاد می‌دادند و ساعت ۱۰ شب همین رقم آخرین نرخ معاملات پشت‌خطی بود. بیشترین قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی دیروز ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان به‌ثبت رسید و عدد ۲۷ هزار و ۵۱۰ تومان کمترین سطح قیمت دلار فردایی محسوب می‌شد. با‌توجه به عدد ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان قیمت دلار در خرید و فروش‌های رسمی پنجشنبه و ثبت عدد ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان در معاملات پشت‌خطی، اسکناس آمریکایی امروز شنبه ۲۷ فروردین شانس زیادی برای افزایش قیمت در بازار آزاد دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی جمعه ۲۶ فروردین

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان

۲۷ هزار و ۵۱۰ تومان

۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان

۹۰ تومان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها