خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » چرا سردار آزمون ناگهان حامی اسکوچیچ شد؟ / شکست کودتای بازگشت کی‌روش!

چرا سردار آزمون ناگهان حامی اسکوچیچ شد؟ / شکست کودتای بازگشت کی‌روش!

تیم ملی شب گذشته به تهران برگشت؛ آن‌هم از یک اردوی عجیب خارجی و تجربه یک باخت بد مقابل الجزایر بعداز ۱۲روز تمرین.

سردار آزمون که به شرایط اردوی آماده‌سازی تیم ملی انتقادهایی داشت پس از بازگشت به ایران، و بعداز اینکه پاداش پیروزی های قبلی تیم ملی را در دوحه دریافت کرد، گفت: الان از نظر من خوب است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آزمون درباره اینکه در قطر اعتقاد دیگری داشت و گویا ملی‌پوشان نسبت به برنامه‌ریزی اردو انتقاد داشته‌اند، اظهار داشت: به ایران که می‌آیم حالم خوب می‌شود. آنجا که بودیم، حال‌مان بد بود. این موضوع (انتقاد از شرایط اردو) را هم از بزرگان فدراسیون فوتبال بپرسید.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه چطور در یک روز نظرش تغییر کرد، خاطرنشان کرد: الان باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید.

این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقادهای ملی‌پوش های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

1536299 524 - چرا سردار آزمون ناگهان حامی اسکوچیچ شد؟ / شکست کودتای بازگشت کی‌روش!

 

این حمایت محکم و قاطع یکی از اصلی‌ترین بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی بعداز مطرح شدن احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و برکناری اسکوچیچ قبل از شهریورماه بسیار معنادار است. در حالی‌که خیلی تصور می‌کردند بازیکنانی نظیر آزمون ، تمایل به بازگشت مرد پرتغالی داشته باشند، اما این مواضع تخمین ها را برهم زد.

حالا باید دید بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و جهانبخش هم همین مسیر را در پیش می‌گیرند یا موضع انتقادی آنها بعداز دریافت پاداش های نقدی ، تفاوتی نکرده است.

البته وضع تاکتیکی تیم ملی در بازی مقابل الجزایر خود گویای همه چیز است و نیازی به شنیدن نظر بازیکنان درباره واضحات نیست.

آزمون درباره دیدار ایران و الجزایر گفت: بازی خوبی نبود، اما می‌توانیم خیلی چیزها یاد بگیریم. الان زمان این نیست در سر هم بکوبیم. باید در خصوص بازی الجزایر حرفه‌ای باشیم. امکان دارد یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد. بعد از سه ماه یک بازی داشتیم و هر زمان که ما مدت زیادی بازی نداریم، در اولین بازی شرایط‌مان سخت است.

وی در واکنش به این مسئله که یک بازی دوستانه برای تیم ملی کم بود، گفت: بازی کم بود، اما چه کار می‌شود کرد؟ این اتفاق افتاد و نمی‌توانیم به عقب برگردیم و باید آینده را ببینیم.

مهاجم تیم ملی درباره مشخص شدن سومین هم گروهی ایران در جام جهانی و شرایط گروه، گفت: گروه سختی است و هیچ تیم آسانی در جام جهانی نیست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد