خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » چرا منوتو برای یک مصاحبه 250 هزار دلار به گوگوش داد؟

دانلود کتاب های امتحان شده

چرا منوتو برای یک مصاحبه 250 هزار دلار به گوگوش داد؟

چرا منوتو برای یک مصاحبه 250 هزار دلار به گوگوش داد؟فائقه آتشین مشهور به گوگوش مصاحبه‌ای با شبکه منوتو نظیر به سلطنت طلبان داشت که ادعای مطرح شده در آن واکنش‌های بسیار وسیعی را در پی داشت و این واکنش‌ها با وجود گذر زمان قابل تاملی از زمان انتشار این گفت و گو تدوم دارد اما موضوع جالب‌تر این واکنش‌ها، رقمی است که گوگوش برای این گفت و گو دریافت کرده است.

به گزارش «تابناک»؛ شبکه منوتو چندی پیش گفت و گویی از فائقه آتشین مشهور به گوگوش را منتشر کرد. او در این گفت و گو زندگی‌اش را از دوره کودکی تاکنون روایت کرد و در جریان این روایت‌ها حملات تندی به پدرش، همسران پیشینش از جمله مسعود کیمیایی، فرزندش، دوست و مدیر برنامه پیشینش و اغلب اطرافیانش در نیم قرن اخیر انجام داد؛ رویه‌ای که چنین برداشتی را در پی داشت که تنها چهره مثبت داستان، خودِ گوگوش بوده است.

این حملات که با اتهاماتی نیز همراه بود، واکنش‌های متعددی در پی داشت که واکنش پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی بیش از دیگر واکنش‌ها داخل ایران انعکاس داشت اما مجموعه واکنش‌ها که حاوی روایت‌هایی در مواردی کاملاً متضاد با گوگوش است، اعتبار برخی از آنچه گوگوش گفته را با چالش جدی مواجه ساخته است. گوگوش در قبتال این واکنش‌ها، واکنش متقابلی نداشت و این واکنش‌ها را نادیده گرفت.

با این حال فراتر از این گفت و گوی پرسروصدا که در اصل محتوای دارای اهمیتی برای عموم نداشت، مسئله رقمی بود که او دریافت کرد. شنیده‌های «تابناک» حکایت از پرداخت 250 هزار دلار به گوگوش از سوی این شبکه فارسی زبان نزدیک به سلطنت طلبان دارد؛ رقمی سنگین که قطعاً اصل پرداخت و انگیزه‌های پرداختش آن هم برای یک گفت و گوی 104 دقیقه‌ای از محتوای گفت و گو پراهمیت تر و سوال‌برانگیزتر است.

به نظر می‌رسد این بخشی از راهبرد تازه رسانه‌ای منوتو است. پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. با توجه به بودجه سنگین ایران اینترنشنال که برخی منابع سالیانه 200 میلیون پوند تخمین می‌زنند، منوتو که توان رقابت نداشت، راهبرد رقابتی‌اش را برای محتواهای نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.

برنامه‌های مناسبتی منوتو از جمله برنامه نوروزی این شبکه فارسی زبان که گران‌ترین برنامه نوروزی در میان شبکه‌های فارسی زبان بود و حالا این گفت و گو، موید این تحلیل است و چنین به نظر می‌آید که این وضعیت همچنان تداوم خواهد داشت.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها