وقتی در WhatsApp پیامی را برای شخصی ارسال می‌کنید، اما پاسخی دریافت نمی‌کنید، ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا توسط شخص مورد نظر بلاک شده‌اید یا خیر. خوب، در واتس‌اپ این موضوع به‌طور واضح مشخص نیست، اما چند روش برای فهمیدن آن وجود دارد.

 

جزئیات تماس را در گپ مشاهده کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مکالمه‌ای را در اپلیکیشن WhatsApp در گوشی iPhone یا Android خود باز کنید و سپس به جزئیات مخاطب در بالا نگاه کنید. اگر نمی‌توانید عکس پروفایل و آخرین بازدید آن شخص را ببینید، ممکن است که او شما را مسدود یا بلاک کرده باشد.

 

 

عدم وجود عکس پروفایل و عدم نمایش آخرین بازدید شخص مورد نظر تضمینی نیست که او شما را مسدود کرده است. کاربر مورد نظر شما می‌تواند Last Seen یا نمایش آخرین بازدید خود را غیرفعال کرده باشد.

 

پیام بفرستید یا تماس بگیرید

وقتی پیامی را برای شخصی که شما را بلاک کرده است ارسال می‌کنید، در کنار پیام شما فقط یک تیک ظاهر می‌شود. در واقع پیام‌های شما به WhatsApp شخص مورد نظر نمی‌رسند.

 

اگر شما را بلاک نکرده باشد و به او پیام دهید، در کنار پیام شما دو عدد تیک ظاهر می‌شود.

 

 

همچنین می‌توانید با شخص مورد نظر تماس بگیرید. اگر تماس شما با او برقرار نشود، این بدان معنی است که شما بلاک شده‌اید. در واقع WhatsApp تماس را برقرار می‌کند و شما صدای بوق تماس را می‌شنوید، اما در انتهای دیگر تماس شما هیچ کاربری انتخاب نشده است.

 

 

سعی کنید شخص مورد نظر را به یک گروه اضافه کنید

این مرحله مطمئن ترین روش برای شما خواهد بود. سعی کنید یک گروه جدید در واتس‌اپ ایجاد کنید و کاربر مورد نظر را به گروه اضافه کنید. اگر WhatsApp به شما بگوید که اپلیکیشن نمی‌تواند شخص را به گروه اضافه کند، به این معنی است که او شما را بلاک کرده است.