وقتی کاربری شما را بلاک می‌کند اینستاگرام به شما اطلاع نمی‌دهد. اگر در مورد کاربری که مدتی است صفحه او را نمی‌بینید، شک دارید، می‌توانید بررسی کنید که آن شخص شما را بلاک کرده است یا خیر.

 

ممکن است برخی از ابزارهای شخص ثالث را پیدا کنید که تبلیغ می‌کنند وقتی شخصی شما را مسدود می‌کند، به شما اطلاع می‌دهند، اما آن‌ها ممکن است به درستی کار نکنند.

 

شما می‌توانید با جست‌جو کردن صفحه شخص موردنظر این کار را انجام دهید. اپلیکیشن Instagram را در گوشی iPhone یا Android خود باز کنید و سپس روی نماد جست‌جو ضربه بزنید تا به صفحه Explore بروید.

 

 

در اینجا، روی نوار جست‌جو ضربه بزنید. نام کاربری شخص مورد نظر را جست‌جو کنید. اگر نمی‌توانید کاربر را پیدا کنید، این بدان معنی است که او شما را مسدود یا بلاک کرده است.

 

 

یکی از روش‌های مطمئن برای فهمیدن این که آیا شما را بلاک کرده است یا خیر باید راهی برای ورود به پروفایل آن شخص در اپ اینستاگرام پیدا کنید. اکنون، شما نمی‌توانید از جست‌جو به صفحه آن شخص وارد شوید.

 

اما می‌توانید این کار را از طریق کامنت‌های قدیمی یا از طریق مکالمه‌ای که قبلا در دایرکت با او داشته‌اید انجام دهید. اگر توانستید پروفایل آن شخص را پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید. این عمل‌کرد صفحه آن شخص را باز می‌کند.

 

حال اگر اینستاگرام چیزی مانند This Account Is Private بگوید، این بدان معنی است که حسابش را به یک حساب خصوصی تغییر داده است و شما را از میان دنبال کننده‌های خود حذف کرده است. می‌توانید با ضربه زدن بر روی دکمه Follow درخواست دنبال کردن بفرستید و پس از تایید توسط آن شخص به صفحه‌اش دسترسی داشته باشید.

 

اما اگر اپلیکیشن اینستاگرام چیزی مانند No Posts Yet را بگوید و بیو و تعداد دنبال کننده‌های او را به شما نشان ندهد، به این معنی است که شما توسط آن شخص مسدود شده‌اید. همچنین ممکن است فقط یک بنر مانند User Not Found به شما نشان داده شود.

 

 

همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر در وب، از این کار مطمئن شوید. اگر نام کاربری اینستاگرام آن شخص را به خاطر دارید، آن را به انتهای لینک www.instagram.com/username اضافه کنید.

 

اگر اینستاگرام به شما بگوید که این صفحه وجود ندارد، ممکن است شما را مسدود کرده باشد و یا ممکن است صفحه آن شخص از اینستاگرام حذف شده باشد.

 

 

ممکن است انجام دادن یکی از این روش‌ها کافی نباشد، اما اگر تمام مراحل فوق را دنبال کردید و نتوانستید به پروفایل آن شخص دسترسی داشته باشید، به احتمال زیاد توسط او بلاک یا مسدود شده‌اید.

 

اگر می‌خواهید واقعاً مطمئن باشید، می‌توانید از دوستتان بخواهید که صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر را با استفاده از صفحه خودش جست‌جو کند. اگر دوست شما توانست به پروفایل آن شخص دست‌رسی پیدا کند، کاملاً مشخص خواهد شد که شما مسدود شده‌اید.