حالت تاریک شبانه امروزه به خاطر اذیت نشدن چشم کاربران در حال پیشرفت است و به مرور بر روی اپلیکیشن‌های پرطرفدار، سیستم‌های عامل و مرورگرهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. واتس‌اپ یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های امروزی به شمار می‌رود که در حال حاظر این قابلیت را به امکانات خود اضافه کرده است. اما شما برای به کار بردن این قابلیت جدید به نسخه آزمایشی واتس‌اپ نیاز دارید.

 

در اینجا ما تمامی مراحل فعال‌سازی قابلیت تاریک (Dark Mode) واتس‌اپ را به شما توضیح خواهیم داد:

ابتدا، اگر شما به طور اتفاقی نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن واتس‌اپ را بر روی دستگاه خود دارید می‌توانید از آخرین نسخه‌ی آزمایشی حالت تاریک شبانه را فعال کنید.

 

اما اگر از قبل روی دستگاه خود آخرین نسخه آزمایشی را ندارید می‌توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

WhatsApp Messenger

 

پس از دانلود اپلیکیشن، (ترفندستان) آن را از طریق مرورگر یا از طریق فایل منیجر خود اجرا کنید. ممکن است اعلانی را دریافت کنید که می‌گوید مرورگر یا فایل منیجر مجاز به نصب برنامه‌های ناشناخته نیست. اگر این اتفاق بیفتد، روی تنظیمات کلیک کنید و Allow from this source را فعال کنید.

 

 

پس از انجام این کار، برنامه را نصب کنید تا نسخه فعلی واتس‌اپ شما بازنویسی شود. سپس واتس‌اپ را باز کنید. روی آیکن منو کلیک کنید، Settings را انتخاب نمایید. وارد Chats شده و سپس گزینه‌ی Theme را لمس کنید و Dark را انتخاب نمایید.

 

 

کار تمام است.