خانه » همه » آموزشی » چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم ربات نیستیم؟

دانلود کتاب های امتحان شده

چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم ربات نیستیم؟

الگوریتم اینستاگرام به گونه ایست که دائما در تلاش برای محافظت از این شبکه اجتماعی در برابر اسپم ها و ربات ها می باشد. مهم ترین روش افزایش امنیت محدود کردن کاربرانی است که مزاحمت ایجاد می کنند و یا از طریق روش های غیر قانونی به دنبال افزایش فالوور اکانت اینستاگرام خود هستند. شادوبن اینستاگرام ممنوعیتی است که در صورت شکسته شدن یک قانون توسط یک اکانت اتفاق می افتد. این ممنوعیت مانع از نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام می شود. اگر می خواهید بدانید شادوبن اینستاگرام چیست و چه مواردی باعث شادوبن میشود این مطلب از میزبان فا مگ را مطالعه کنید.

شادوبن اینستاگرام چیست؟

به منظور گسترش تعامل در اینستاگرام به فالو کردن مخاطبین و استفاده از هشتگ نیاز خواهید داشت. این کار عامل به وجود آمدن شادوبن اینستاگرام است. shadowban اینستاگرام این اجازه را می دهد محتوای اکانت هایی را که مطابق با شرایط و قوانین اینستاگرام رفتار نمی کنند فیلتر شوند.

  • محدودیت شادوبن اینستاگرام منجر به کمتر دیده شدن پست های کاربر در اکسپلور اینستاگرام می شود.
  • کاربران از شادوبن اینستاگرام پیج خود با خبر نخواهند شد.
  • این مسئله به ویژه برای اکانت های تجاری بسیار ناراحت کننده است.
  • تنها راه حل این است که دلیل وقوع این اتفاق را کشف کنیم و با رعایت برخی نکات از وقوع شادوبن اینستاگرام جلوگیری به عمل آوریم.

shadowban اینستاگرام

چه مواردی باعث شادوبن میشود؟

برخی از کاربران از روش های غیر مجاز نظیر ربات ها، صدها هشتگ بی ربط و… برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام خود استفاده می کنند. در ادامه به تفضیل مواردی می پردازیم که بیشترین تاثیر را در شادوبن شدن اینستاگرام می گذارند.

  • فالو کردن بیش از حد کاربران و یا استفاده بیش از حد از هشتگ ها در زیر هر پست
    یکی از مهم ترین دلایل ایجاد شادوبن اینستاگرام فالو کردن بیش از حد کاربران است. اینستاگرام در دنبال کردن تعداد افراد برای کاربران محدودیت ایجاد کرده است. در صورت فالو کردن بیش از 7500 کاربر با اخطاری از سوی اینستاگرام مواجه می شوید و اعلام می کند تعدادی از فالوینگ های خود را آنفالو کنید.
  • استفاده از ربات ها، خرید فالوور، لایک، کامنت فیک یک تاکتیک اسپم است و می تواند منجر به شادوبن شود.
    اینستاگرام کاربران خود را ترغیب می کند تا یک استراتژی مناسب برای تعامل با مخاطبین خود برقرار کنند و خرید فالوور، لایک، کامنت و… منجر به رشد غیر واقعی اکانت و در نهایت شادوبن شدن اکانت اینستاگرام شود.
  • استفاده نادرست از هشتگ ها (هشتگ های ممنوع، تکراری)
    هشتگ ها در بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرام شما کمک می کنند. اما استفاده از هشتگ های پرکاربرد یا به اصطلاح ترند اینستاگرام که با محتوای شما همخوانی ندارد از نظر اینستاگرام غیر قانونی است و منجر به جریمه شدن پیج می شود. علاوه بر این اینستاگرام ممکن است استفاده از آن هشتگ را برای دیگر کاربران نیز محدود نماید.  همینطور استفاده بیش از حد از هشتگ ها در هر پست نیز دردسر ایجاد می کند. حداکثر تعداد هشتگ مجاز برای هر پست 30 تا است.
  • ریپورت حساب شما از سوی دیگر کاربران
    اگر یک اکانت به صورت مکرر توسط کاربران ریپورت شود ممکن است توسط اینستاگرام غیر فعال یا در بهترین حالت شادوبن شود. اگر در خصوص ریپورت اکانت سوالی دارید می توانید مقاله آموزشی نحوه ریپورت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.
  • ارسال بیش از حد پیام در دایرکت برای کاربران
    فرستادن بیش از 15 پیام در دایرکت در یک زمان برای کاربران تبلیغات یا اسپم محسوب می شود و محدودیت شادوبن را ایجاد خواهد کرد.
  • اتصال به اینستاگرام با آی پی های مختلف
    اگر شما روزانه با آی پی های مختلف وارد اینستاگرام شوید اینستاگرام احتمال می دهد اکانت شما مشکل داشته باشد و این کار از نظر این شبکه اجتماعی غیر قانونی است. این اتفاق ممکن است منجر به ایجاد محدودیت شادوبن روی اکانت شما گردد.
  • استفاده از اپلیکیشن های ارسال پست خودکار، ارسال تعداد انبوهی کامنت، منشن و یا دنبال کردن بیش از حد کاربران
    ارسال تعداد زیادی پست، کامنت، دایرکت و فالو کردن بیش از حد کاربران در یک بازه زمانی کم منجر به شادوبن اینستاگرام می شود. به عنوان مثال اگر شما تعداد 80 اکانت را در مدت کمتر از یک ساعت دنبال نمایید یا بیش از 20 اکانت را منشن کنید به عنوان ربات شناخته می شوید.

تمامی اقدامات گفته شده ممکن است باعث رشد سریع فالوورهای اکانت اینستاگرام شما شود، اما تا حد زیادی برای شما محدودیت ایجاد می کند و  منجر به ایجاد شادوبن در اینستاگرام می شود. shadowban اینستاگرام میزان تعامل شما با تعداد زیاد مخاطبین اینستاگرام را محدود می کند.

حل مشکل شادوبن در اینستاگرام

حل مشکل شادوبن در اینستاگرام

کاربرانی که درگیر مشکل شادوبن هستند همواره با این چالش مواجه اند که چگونه می توانم از Shadowban در اینستاگرام خلاص شوم؟ راهکاری برای خروج از شادوبن وجود دارد؟ باید بگوییم بله این امکان وجود دارد. به منظور حل مشکل shadowban اینستاگرام و برگرداندن حساب به حالت عادی می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • اگر از ربات ها یا سرویس های خودکار استفاده می کنید آنها را متوقف کرده و حذف کنید.
  • از هشتگ هایی که ممنوع است استفاده نکنید.
  • اگر از تعداد زیادی هشتگ زیر پست های خود استفاده کرده اید مدت زمانی فعالیتی در زمینه آن هستگ ها انجام ندهید تا از شادوبن اینستاگرام خارج شوید.
  • به مدت حداقل دو روز از انجام فعالیت در اینستاگرام خودداری کنید.
  • یکی دیگر از راهکارهای خروج از شادوبن اینستاگرام این است که با دقت و حوصله شرایط و مقررات اینستاگرام را مطالعه کنید.
  • بهترین و مهم ترین روش برای گسترش مخاطبین پیج اینستاگرام تولید محتوای مفید و معتبر با رعایت عملکرد صحیح است. این کار زمان بر بوده اما از شادوبن اینستاگرام جلوگیری می کند.
  • تبدیل اکانت از حالت تجاری به شخصی
    اگر اکانت شما تجاری است بهتر است برای خروج از شادوبن به طور موقت آن را به شخصی تبدیل کنید.
  • از دیگر راهکارهای خروج از شادوبن اینستاگرام تماس با پشتیبانی این اپلیکشن است. پس از انجام مراحل بالا می توانید از طریق help اینستاگرام شادوبن شدن اکانت خود را به اینستاگرام گزارش دهید.

درباره شادوبن اینستاگرام بیشتر بدانید:

  • شادوبن اینستاگرام چیست؟
    محدودیتی است که از طرف اینستاگرام روی برخی اکانت هایی که از طریق اقدامات غیر مجاز و غیر قانونی به دنبال افزایش فالوور هستند اعمال می شود و از دیده شدن پست های پیج در اکسپلور اینستاگرام جلوگیری می کند.
  • چطوری بفهمیم که پیجمون شادوبن شده؟
    فهمیدن شادوبن اینستاگرام آسان است. شما می توانید پست های خود را از طریق سرچ هشتگ ها در explore اینستاگرام جستجو کنید و ببینید آیا نمایش داده می شوند یا خیر. اگر پست های شما نشان داده نشدند بدانید شما قربانی شادوبن اینستاگرام شدید.
  • چه مواردی باعث شادوبن میشود؟
    نقص قوانین اینستاگرام توسط کاربران می تواند منجر به شادوبن پیج اینستاگرام شود.
    استفاده بیش از حد از هشتگ در هر پست و یا ارسال بیش از حد کامنت در زیر یک پست می تواند منجر به بروز این اتفاق شود. همچنین در صورت لایک بیش از حد و یا فالو کردن و آنفالو بیش از سقف مجاز در مدت کوتاه همین اتفاق رخ خواهد داد.
  • چطور از شادوبن خارج بشیم؟
    این ممنوعیت زودگذر است و می توان به راحتی آن را برطرف کرد. برای خارج شدن از شادوبن اینستاگرام باید فعالیت هایی که منجر به شادوبن اینستاگرام می شود را برای مدتی کنار بگذارید. ربات ها و اپلیکیشن های افزایش فالوور را متوقف نمایید. به تولید محتوای با کیفیت ادامه دهید. در هر پست از هشتگ های تکراری و بیش از حد مجاز استفاده نکنید. هشتگ پست هایی که منجر به شادوبن اینستاگرام شدند را حذف کنید. به مدت دو الی سه روز از انجام فعالیت در اینستاگرام خودداری کنید. هر موردی از قوانین را که نقض نموده اید را شناسایی کرده و در راستای تبعیت از قوانین اینستاگرام گام بردارید به عنوان مثال اگر از هشتگ ها بیش از اندازه استفاده نمودید این کار را ادامه ندهید.

همانطور که می بینید shadowban اینستاگرام محدودیتی است که توسط اینستاگرام روی برخی اکانت ها اعمال می شود. این محدودیت تا مدتی از نمایش پست ها در اکسپلور اینستاگرام جلوگیری می کند. بنابراین کاربرانی که از طریق هشتگ ها پست ها را دنبال می کنند دیگر به پست ها دسترسی نخواهند داشت. در این مطلب روش های حل مشکل شادوبن در اینستاگرام را به طور کامل آموزش دادیم. اگر شما هم موردی را می شناسید که منجر به شادوبن اینستاگرام می شود و یا روش های دیگری را برای رفع مشکل شادوبن اینستاگرام می دانید برای میزبان فا مگ کامنت کنید.

آموزش رایگان اینستاگرام

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها