موردی که بینگ را از سایر موتورهای جستجو متمایز می‌کند، تصاویر پس‌زمینه زیبای آن است که روزانه تغییر می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران این عکس‌ها هستید، مایکروسافت یک اپ Android دارد که هر روز تصویری با وضوح بالا دانلود و به عنوان تصویرزمینه گوشی تنظیم می‌کند.

 

برای تنظیم عکس‌های روزانه بینگ به عنوان پس‌زمینه گوشی Android خود‌، اپلیکیشن رسمی Bing Wallpapers را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

 

پس از نصب و باز کردن اپلیکیشن، در صفحه اصلی یک نوار جست‌جو برای یافتن عکس‌های موردعلاقه مشاهده خواهید کرد. و در پایین نوار جست‌جو گزینه‌های DAILY IMAGE عکس‌های روزانه بینگ، GALLERY یک گالری از عکس‌های با کیفیت، SOLID COLOR تصاویر پس‌زمینه با رنگ جامد قرار گرفته است.

 

برای شروع، روی نماد منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید.

 

 

سپس گزینه Auto Change Wallpaper را انتخاب کنید.

 

 

در آخر، برای فعال کردن این ویژگی، روی دکمه غیرفعال مقابل لیست Turn On ضربه بزنید تا فعال شود.

 

 

شما بلافاصله به صفحه پیش‌نمایش پس‌زمینه روز جاری منتقل می‌شوید. می‌توانید بر روی کادر Preview ضربه بزنید تا کل پس زمینه را بدون هیچگونه پوششی روی آن مشاهده کنید یا دکمه Set Wallpaper را انتخاب کنید تا تصویر را به عنوان پس‌زمینه تنظیم کنید.

 

 

در این‌جا، یک پنجره ظاهر می‌شود و از شما سوال می‌کند که می‌خواهید تصویرزمینه بینگ را فقط در صفحه اصلی گوشی خود تنظیم کنید یا می‌خواهید هم برای صفحه اصلی و هم زمانی که صفحه‌نمایش قفل است تنظیم کنید.

 

 

پس از تنظیم پس‌زمینه، به منوی تغییر تصویرزمینه خودکار باز می‌گردید. در اینجا، می‌توانید تنظیمات پیشرفته این ویژگی را انجام دهید، می‌توانید تعریف کنید که چند بار در روز تصویرزمینه شما تغییر کند، همچنین می‌توانید تنظیم کنید که تصاویر جدید فقط در هنگام استفاده کردن از Wi-Fi یا در هنگام استفاده از اینترنت همراه گوشی شما دانلود و به عنوان پس‌زمینه تنظیم شود.