خانه » همه » آموزشی » چگونه وضعیت واتساپ را از دید برخی مخاطبان پنهان کنیم؟

دانلود کتاب های امتحان شده

چگونه وضعیت واتساپ را از دید برخی مخاطبان پنهان کنیم؟

استوری واتساپ قابلیتی همانند استوری اینستاگرام است که برای مدت 24 ساعت در صفحه مخصوص Status باقی می ماند. در این بخش کاربران می توانند وضعیت فعلی خود را اعلام نمایند اما گاها افراد تمایلی ندارند که برخی افراد استتوس آن ها را مشاهده نمایند تاکنون از خود پرسیده اید که چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟ اصلا هاید کردن استتوس واتساپ یعنی چه؟ ما در این مقاله از میزبان فا مگ می خواهیم یاد بگیریم که مخفی کردن استوری واتس آپ چگونه است و اینکه چگونه استوری واتساپ را از دید برخی مخاطبان پنهان کنیم؟ برای دانستن این موضوع تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پنهان کردن استوری واتساپ

تاکنون به این موضوع برخورد کرده اید که استتوس واتساپ برخی کاربران چطور مخفی می شود؟ یا چرا استتوس برخی کاربران برای ما نمایش داده نمی شود؟ اصطلاحا استتوس واتساپ چنین اشخاصی هاید یا مخفی شده حتما می پرسید خب حالا چطور استتوس هاید شده را مشاهده کنیم. در ادامه سه گزینه کاربری در بخش تنظیمات استوری واتساپ را معرفی می کنیم که به واسطه آن ها قادر به مخفی کردن استتوس واتساپ از مخاطبین مورد نظر خود خواهید بود. برای تغییر دادن یا مخفی کردن استوری واتساپ از دید برخی مخاطبان باید ابتدا به این مسیر مراجعه کنید:

  1. برنامه واتس اپ را باز کنید.
  2. به قسمت Settings واتساپ بروید.مخفی کردن استتوس واتساپ
  3. اکنون برای هاید کردن استتوس واتساپ به بخش تنظیمات Account مراجعه نمایید.مخفی کردن استوری واتس آپ
  4. سپس روی گزینه Privacy بزنید.چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟
  5. گزینه Status را به منظور پیکربندی تنظیمات استوری واتساپ لمس کنید.چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟

به این قسمت که رسیدید 3 گزینه زیر را مشاهده می کنید. که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح می دهیم.

  1. My contacts: نمایش وضعیت واتساپ به همه مخاطبین تلفن همراه
  2. My contacts expert: نمایش استتوس واستاپ به برخی مخاطبین (نمایش به همه به جز مخاطبین انتخاب شده)
  3. Only share with: نمایش استوری واتساپ به یک یا چند مخاطب

1- نمایش وضعیت واتساپ به همه مخاطبین

اگر در مسیر تنظیمات  وضعیت واتساپ Account و Privacy و سپس My contacts را انتخاب کنید استوری شما از کسی مخفی نمیشود و استوری شما به همه مخاطبینی که شماره آن ها را دارید و آنها هم شماره شما را ذخیره باشند نمایش داده می شود.

چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟

2- مخفی کردن استتوس واتساپ از دید برخی مخاطبین

اگر تمایل دارید تنها برخی مخاطبین استتوس واتساپ شما را مشاهده کنند و برخی کاربرانی که در نظر دارید از دیدن استتوس محروم شوند می بایست My contacts expert را انتخاب کنید. در این روش استوری شما به همه نمایش داده می شود به جز اشخاصی که انتخاب می کنید! برای مخفی کردن استوری واتس آپ کافیست گزینه دوم را لمس کرده و افرادی که نمی خواهید استوری شمارا ببینند انتخاب کنید.

چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟

همان طور که ذکر شد با انتخاب این گزینه صفحه ای به شما نمایش داده می شود که می توانید در آن تعدادی از مخاطبینی که می خواهید استوری شما را نبینند انتخاب کنید.مخفی کردن استتوس واتساپ

3- چگونه وضعیت واتساپ را فقط یک نفر ببیند؟

فرض کنید تمایل دارید که یک یا چند نفر خاص استتوس واتساپ شما را مشاهده کنند و استتوس از دید افراد و مخاطبان گوشی تلفن همراه مخفی بماند در چنین شرایطی می بایست مطابق زیر عمل نمایید:

  1. برای اینکه وضعیت واتساپ را فقط یک یا یا چند نفر ببیند از بخش تنظیمات (settings) تلفن همراه خود گزینه Account و سپس Privacy را لمس کنید.
  2. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد در این قسمت باید گزینه مناسب جهت نمایش استتوس واتساپ به مخاطبین دلخواه را انتخاب کنید. اکنون چون تمایل دارید وضعیت واتساپ را فقط یک نفر یا چند نفر ویژه مشاهده کنند گزینه Only share with را انتخاب کنید.

    ⚫? با انتخاب این گزینه استوری شما فقط و فقط با شخص یا اشخاصی که انتخاب می کنید به اشتراک گذاشته می شود و  مخفی کردن استوری واتس آپ برای بقیه افراد اتفاق می افتد.

    مخفی کردن استتوس واتساپ

  3. بعد از انتخاب این گزینه صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که لیست مخاطبین شماست و فقط کسانی که از این لیست انتخاب می کنید قادر به مشاهده استتوس واتساپ شما خواهند بود.
    چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟

دیدن استوری مخفی شده واتساپ

حتما می پرسید چطور استتوس مخفی شده در واتساپ را ببنیم؟ اکنون باید متوجه شده باشید در صورتی که شخص A استتوسی درج نماید و برخی کاربران را از دیدن آن محروم نماید روش خاصی برای دور زدن وجود ندارد مگر اینکه نفر B با شماره دیگری در خصوص مشاهده استتوس شخص مورد نظر اقدام نمایید در صورتی که شماره ثانویه در لیست مخاطبین A وجود داشته باشد و از دیدن استتوس محروم نشده باشد، قادر به دیدن استوری مخفی شده واتساپ خواهید بود.

چه کسانی استاتوس واتس اپ شما را دیده اند

بعد از درج استتوس واتساپ برای اینکه متوجه شوید چه کسانی استتوس شما را مشاهده کرده اند باید به سربرگ status واتساپ خود مراجعه کنید. استتوس خود را باز کنید. لیستی از اشخاصی که استتوس شما را مشاهده کرده اند را خواهید دید. اگر دقت کنید می بینید اشخاصی که در تنطیمات استتوس واتساپ تعیین نمودید قادر به مشاهده وضعیت شما نبوده اند.

چه کسانی استاتوس واتس اپ شما را دیده اند

سوالات متداول مخفی سازی استتوس واتساپ

  • چگونه وضعیت واتساپ را فقط یک نفر ببیند؟
    از بخش تنظیمات (settings) تلفن همراه خود مسیر Account سپس Privacy و در نهایت گزینه Only share with را انتخاب کنید. در این لیست می توانید شخص مورد نظر را تعیین نمایید.
  • چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟
    برای اینکه فقط برخی کاربران بتوانند استتوس واتساپ را مشاهده کنند و برخی را از دید استوری واستاپ محروم کنید می توانید در بخش تنظیمات گزینه Account سپس Privacy و در نهایت گزینه My contacts expert را انتخاب کنید. بدین ترتیب کاربرانی که انتخاب کرده اید از دیدن استتوس واتساپ شما محروم خواهند شد. در واقع در این بخش تعیین می کنید که کدام یک از کاربران را از دیدن استتوس خود محروم کنید.
  • از کجا متوجه شویم چه کاربرانی استتوس واتساپ ما را مشاهده کرده اند؟
    بعد از درج استتوس واتساپ می توانید به سربرگ status واتساپ خود مراجعه نمایید. استتوس خود را باز نمایید. پایین صفحه لیستی از مخاطبین که این استتوس را مشاهده کرده اند نمایش داده می شود.
  • برخی سوال می کنند که چرا وضعیت واتساپ دیگران دیده نمی شود؟
    ممکن است شخصی که استتوس واتساپ درج نموده شما را از دیدن استتوس خود محروم کرده باشد.

همانطور که می دانید اپلیکیشن واتساپ از پیامرسان های محبوبی است که این روزها کاربران بسیار زیادی برای تبادل فایل یا پیامرسانی از آن استفاده می کنند. این برنامه هم مانند ایسنتاگرام قابلیتی تحت عنوان status برای نمایش وضعیت فعلی کاربر ارائه کرده است. اما ممکن است برخی کاربران تمایل نداشته باشند تمام مخاطبین آن ها این وضعیت را مشاهده کنند یا بخواهند وضعیت خود را تنها به برخی کاربران نمایش دهند. در چنین شرایطی در راستای هاید کردن استتوس واتساپ قدم بر می دارند. در این آموزش به سوالاتی از این دست پرداختیم که چگونه استوری واتساپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟ یا اینکه اصلا چه کسانی استوری واتس اپ را میبینند؟ شما چه تجربه ای در زمینه هاید کردن استوری واتساپ داشته اید؟ آن را از طریق دیدگاه ها برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آموزش رایگان واتساپ

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها