خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » کفش نایکی با تم پلی استیشن ۵، ماه آینده عرضه خواهد شد

دانلود کتاب های امتحان شده

کفش نایکی با تم پلی استیشن ۵، ماه آینده عرضه خواهد شد

اگر نگاهی به بازار داشته باشید با محصولاتی عجیب روبه‌رو خواهید شد که الهام‌گرفته از برند، شخصیت، اثر هنری یا موارد دیگر هستند. نایکی که در زمینهٔ تولید کفش فعالیت گسترده‌ای دارد و توانسته است در سراسر دنیا به محبوبیت خاصی برسد، ازجمله شرکت‌هایی است که چنین محصولاتی به بازار معرفی می‌کند.

کفش نایکی با طراحی الهام گرفته از پلی استیشن 5

نایکی در گذشته نیز با سونی در این زمینه همکاری داشت. در سال ۲۰۱۸ کفشی در نسخهٔ محدود با الهام گرفتن از کنسول پلی استیشن عرضه شد که البته ویژگی‌های جالبی به همراه داشت. در تصویر منتشرشده می‌توان این کفش نایکی را که PG 5 x PS5 نام دارد، در دو رنگ‌بندی‌ سفید و آبی مشاهده کرد.

کفش نایکی با طراحی الهام گرفته از پلی استیشن 5

Engadget گزارشی منتشر کرده است که تصاویری از کفش‌های جدید نایکی به نمایش می‌گذارد. در تصاویر می‌توان به‌وضوح لوگوی پلی استیشن ۵ را در کنار لوگوی نایکی مشاهده کرد؛ اما مشکل بزرگی برای علاقه‌مندان به خرید این کفش وجود خواهد داشت.

کفش نایکی با طراحی الهام گرفته از پلی استیشن 5

انتظار می‌رود کفش جدید نایکی با لوگو و طراحی پلی استیشن ۵ در ماه می با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه شود؛ اما عرضهٔ این محصول به‌صورت محدود خواهد بود و اگر علاقه‌مند به خرید این محصول هستید، باید گفت راه سختی برای دست یافتن به آن در پیش دارید.

دور از انتظار نیست که افرادی با روش‌های مختلف به کفش جدید نایکی دست پیدا کنند و آن را در وب‌سایت‌هایی همچون eBay یا StockX به قیمت‌ به‌مراتب بالاتری بفروشند. چنین اتفاقی اصولاً برای محصولات مختلف به‌خصوص کنسول‌های بازی رخ می‌دهد؛ به‌نحوی‌که برخی از افراد سودجو، کنسول‌های نسل نهمی مانند پلی استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس را خریده‌اند و در حال فروش آن‌ها با قیمت‌ به‌مراتب بیشتری هستند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها