خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » کلیات تعرفه‌های سلامت در سال ۱۴۰۱ به تصویب دولت رسید/ وزیر بهداشت: تعرفه‌ها در بخش دولتی ۱۹.۵ درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت

کلیات تعرفه‌های سلامت در سال ۱۴۰۱ به تصویب دولت رسید/ وزیر بهداشت: تعرفه‌ها در بخش دولتی ۱۹.۵ درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت

1076894 488 - کلیات تعرفه‌های سلامت در سال ۱۴۰۱ به تصویب دولت رسید/ وزیر بهداشت: تعرفه‌ها در بخش دولتی ۱۹.۵ درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت

در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کلیات تعرفه‌های سلامت و میزان رشد آن در سال ۱۴۰۱ بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش «تابناک»، پایگاه اطلاع رسانی دولت با اعلام این خبر نوشت: هیات وزیران در جلسه امروز خود، به استناد بند (الف) ماده (۹) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، کلیات تعرفه‌های سلامت و میزان رشد آن در سال ۱۴۰۱ را تصویب کرد.

 
1515733 616 - کلیات تعرفه‌های سلامت در سال ۱۴۰۱ به تصویب دولت رسید/ وزیر بهداشت: تعرفه‌ها در بخش دولتی ۱۹.۵ درصد و در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت
 
در این گزارش به میزان رشد تعرفه‌های تشخیصی و درمانی اشاره‌ای نشده است؛ رشدی که در شورای عالی بیمه سلامت 28.5 درصد تعیین شده بود اما سازمان نظام پزشکی کشور با انتشار لیستی جنجالی، مراتب اعتراض خود به آن را اعلام کرده و با نگارش دو نامه خطاب به رئیس جمهور، پیگیری افزایش تعرفه را در دستور کار خود قرار داده بود.
 
جریانی حاشیه آفرین و جنجالی که هنوز معلوم نیست چه فرجامی یافته و پیگیری های «تابناک» در خصوص میزان افزایش تعرفه های تشخیصی و درمانی مصوب در هیات وزیران به نتیجه‌ای منجر نشده است. 
 

وزیر بهداشت: تعرفه‌ها در بخش خصوصی ۲۴ درصد افزایش یافت

 
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با بخش خبری 21 رسانه ملی، میزان افزایش تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی را 24 درصد اعلام کرد.
 
وی با تاکید بر طی شدن روند تعیین تعرفه‌ها و موافقت اعضای شورای عالی بیمه سلامت از جمله سازمان نظام پزشکی، از ابلاغ جداول مرتبط با این مصوبه در روزهای آتی خبر داد و تاکید کرد که میزان افزایش تعرفه‌ها در بخش دولتی، 19.5 درصد خواهد بود.
 
 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد