خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد

دانلود کتاب های امتحان شده

کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد

کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد

 

تابناک : دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست درخصوص پرونده فائزه هاشمی خبر داد.علی صالحی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت:در رابطه با این پرونده، قرار مجرمیت صادر شده است.

وی افزود: پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است.

بیستم اردیبهشت بود که سخنگوی قوه قضاییه از ورود دستگاه قضا به اظهارات فائزه هاشمی خبر داد و در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی در رابطه با درخواست تحریم برخی نهادهای امنیتی و توهین به پیامبر، گفت: در رابطه با هر دو موضوع پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل شده و دادستان به عنوان مدعی العموم پیگیر موضوع بوده است‌.

فائزه هاشمی ۲۷ فروردین سال جاری در یک گفت‌وگوی مجازی گفته بود: خروج سپاه پاسداران از لیست تحریم‌ها به سود منافع ملی و جامعه ایران نیست. صحبت‌هایی که دو روز بعد با واکنش دبیرکل حزب کارگزاران مواجه شد و حسین مرعشی تاکید کرد که مواضع فائزه هاشمی،‌ مورد تایید حزب نیست. چند روز بعد از آن، فیلمی از فائزه هاشمی منتشر شد که نشان می‌داد او حین گفت‌وگو با یک خبرنگار، سخنانی موهن درباره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بیان می‌کند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها