خانه » همه » خبر » گلهای انگلیسی فرهاد برای استقلال/عکس

دانلود کتاب های امتحان شده

گلهای انگلیسی فرهاد برای استقلال/عکس

سوم خرداد سال 78 رقابت های لیگ آزادگان در روز آخر شاهد نبرد مهم استقلال و سپاهان برای کسب مقام نایب قهرمانی و اخذ مجوز حضور در جام برندگان جام آسیا بود. پرسپولیس که از هفته ها قبل قهرمانی را مسجل کرده بودد و جواز جام باشگاه های آسیا را تصاحب کرده بود با کسب 65 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و استقلال با توجه به تفاضل گل مناسب تنها به یک امتیاز برابر سپاهان نیاز داشت تا با امتیاز 53 برابر با این تیم رده دوم را تصاحب و سپاهان را به سکوی سوم بفرستد.
بازی دو تیم در حالی که استقلال یکی دو موقعیت گلزنی را توسط هاشم حیدری و فرهاد مجیدی از دست داده بود با نفوذ هاشم حیدری و پاس کوتاه او به تیر یک و قطع آن با ضربه سر مجیدی قبل از مهار آرمناک پطروسیان همراه شد تا هواداران استقلال ورزشگاه آزادی را روی سر خود بگذارند. گل مجیدی به قدری زیبا بود که یکی از روزنامه های آن سالها فردای مسابقه با تیتر «گلهای انگلیسی فرهاد» از آن تمجیدکرد. دقایقی بعد احمد مومن زاده با نفوذ به محوطه هجده قدم استقلال و ضربه فنی دروازه برومند را باز کرد تا استرس دوباره به ورزشگاه آزادی برگردد.
این بازی در نهایت و در روزی که سیروس دین محمدی پنالتی استقلال را به بیرون زد، با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید تا استقلال به رتبه دوم رقابتها بسنده کند.

گلهای انگلیسی فرهاد برای استقلال/عکس

گلهای انگلیسی فرهاد برای استقلال/عکس

گلهای انگلیسی فرهاد برای استقلال/عکس

251 251

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها