خانه » همه » مذهبی » یونس (ع) – زنده ماندن یونس(ع) در شکم ماهی

یونس (ع) – زنده ماندن یونس(ع) در شکم ماهی


یونس (ع) – زنده ماندن یونس(ع) در شکم ماهی

۱۳۹۷/۰۲/۱۵


۷۶۳ بازدید

بنده سوالی درباره حضرت یونس(ع) پرسیدم و جوابی با کد ۷۰۰۶۰۱۲۷۵/۱۸ برایم ارسال شد. اولا ممنونم که این قدر سریع پاسخگو هستید. در ضمن من دنبال یک جواب منطقی و در چارچوب اصول علمی هستم که جوان امروزی را بتوان پاسخگو بود. اگر بگوئیم زنده ماندن حضرت یونس در شکم ماهی خواست الهی بود، جوان که قانع نمی شود. من از شما می خواهم در چارچوب اصول علمی پاسخ این سوال ( زنده ماندن حضرت یونس در شکم ماهی) داده شود تا هم جوابی قانع کننده به جوان امروزی باشد و هم به منتقدین و کسانی که دین را به سخره گرفته اند.

لطفا به نکات زیر توجه کنید:
– این موارد از گزاره های دینی است که جنبه ماورائی و فوق طبیعی دارد . و اصول علم تجربی و بشری نمی تواند پاسخ گوی گزاره های ماوراء طبیعی و الهی باشد. اینجا ایمان و اعتقاد به علم و قدرت غیبی و بی انتها خداوند است که جواب گو و مشکل گشا است.
– همان علم و قدرتی که جهان و انسان را خلق کرده، و اداره می کند، می تواند شرائطی را فراهم آورد که برخی قوانین و موجودات کارایی ظاهری خود را موقتا نداشته باشند، مانند آتش بر ابراهیم خلیل(ع) سرد شود یا یونس(ع) در شکم ماهی زنده بماند، و … .
– البته شبیه این موارد الآن هم صورت می گیرد و ما کم و بیش می بینیم یا می شنویم برخی که دارای بیماری های صعب العلاج یا لاعلاج (ظاهری) هستند و دکترها آنها را جواب کرده اند و علم بشری راه درمان و بهبود ندارد، با توسل به اولیاء و توکل و امید به خداوند قادر مطلق و مهربان، شفا می یابند.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد