خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » ۴۱ میلیون کاربر اسنپ در سال ۱۳۹۹ از چه سرویس‌هایی استفاده کرده‌اند؟

دانلود کتاب های امتحان شده

۴۱ میلیون کاربر اسنپ در سال ۱۳۹۹ از چه سرویس‌هایی استفاده کرده‌اند؟

سوپراپلیکیشن اسنپ اکنون ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ کاربر دارد که ۹ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۰۲ نفر از آن‌ها در سال گذشته به جمع کاربران اسنپ پیوسته‌اند. حال اسنپ با بررسی رفتار این کاربران، گزارش جامع آمار و اطلاعات متنوعی از عملکرد ۱۶ سرویس‌ خود در سال گذشته منتشر کرده است.

آمار استفاده از سوپراپ اسنپ در سال ۹۹

در گزارشی که نسخه کامل آن را در وب‌سایت اسنپ می‌توان مطالعه کرد، به رکوردهای طلایی سرویس خانواده اسنپ اشاره شده است. براین‌اساس، در یکی از روزهای بهمن‌ماه، ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۱۳ سفر با سرویس تاکسی آنلاین انجام شده است.

رکورد بعدی مربوط به سرویس اسنپ باکس با ثبت ۱۹۹ هزار و ۴۵ نفر در یکی از روزهای اسفندماه می‌شود. همچنین در اسفندماه، در اسنپ‌فود بیش از ۱۹۱ هزار سفارش فقط در یک روز ثبت شده است. سرویس جدید اسنپ‌دکتر نیز در یکی از روزهای اسفندماه، ۳،۴۷۵ مشاوره پزشکی به کاربرانش ارائه کرده است.

در سال ۱۳۹۹، سرویس‌‌های اسنپ‌مارکت و اسنپ‌تریپ و اسنپ فین‌تک به‌ترتیب رشد ۱۰۳ و ۱۶۹ و ۷۲۷ درصدی را شاهد بوده‌اند. درنهایت، سرویس درخواست خودرو همچنان پرطرفدارترین خدمت اسنپ محسوب می‌شود و تاکنون نیز، بیش از ۲ میلیون و ۴۳۱ هزار راننده در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند.

آمارهای جذاب

یکی از آمارهای جالب ارائه‌شده در گزارش اسنپ مربوط به تعداد مشاوره‌ها در سال ۱۳۹۹ می‌شود. جالب است که در سال گذشته، کاربران اسنپ ۲۰،۱۲۳ مورد خدمت پزشکی و پرستاری در منزل و ۶۷،۲۰۱ مشاوره روابط احساسی سالم دریافت کرده‌اند. این بدان‌معنا است که روزانه از رفت‌و‌آمد حدود ۵۵ نفر به درمانگاه‌ها جلوگیری شده است. اکنون، حدود ۱۳۰ هزار پزشک در ایران فعالیت می‌کند و ۲،۷۸۳ پزشک فقط در اسنپ‌دکتر فعال هستند.

برخی دیگر از نکات جالب اشاره‌شده در گزارش اسنپ عبارت‌اند از:

  • گران‌ترین وعده غذایی در اسنپ‌فود بالغ بر ۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش داشته است.
  • ناهار محبوب‌ترین وعده غذایی اسنپ‌فود است.
  • پرتکرارترین محصول خریده‌شده از اسنپ‌مارکت در سال ۱۳۹۹ سیب‌زمینی بوده با حجم بیش از ۲۵۰ هزار کیلوگرم.
  • پرسفرترین مشتری اسنپ‌باکس در شهر قم ۲،۳۴۵ سفر ثبت کرده است.
  • تاکنون، بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از سرویس وانت و اسباب‌کشی اسنپ استفاده کرده‌اند.
  • خرید بلیت هواپیمای داخلی پس از شیوع کرونا در کشور ۶۱ درصد کاهش یافت.
  • تیم پشتیبانی اسنپ حدود ۲۲ میلیون تماس پاسخ داده است.

طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ

اصلی‌ترین طرح‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ در سال ۱۳۹۹ شامل معافیت از کمیسیون کاربران راننده (رانندگان معلول، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی) و طرح‌های حمایتی مربوط به دوران کرونا می‌شود. در سال ۱۳۹۹، اسنپ درمجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان صرف هزینه‌ی معافیت از کمیسیون رانندگان کرده و بیش از ۵ هزار وام‌ حمایتی ۲ و ۵ میلیون تومانی به رانندگان اسنپ مبتلا به کرونا داده است.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها