قصد داریم تا هم‌اکنون 3 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 3 ترفند کاربردی که می‌تواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرس‌های مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرس‌هایی که نمی‌خواهیم از جانب آن‌ها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور ماوس را روی آیکن چرخ‌دنده نگاه دارید و روی Settings کلیک کنید. در صفحه باز شده به Blocked Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add an address آدرس ایمیلی را که می‌خواهید از جانب آن دیگر ایمیلی دریافت نکنید را وارد کنید تا این آدرس به لیست سیاه اضافه شود. در حال حاضر شما تا 500 آدرس ایمیل را می‌توانید مسدود کنید. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما می‌توانید IP افرادی که برای‌تان ایمیل ارسال کرده‌اند را پس از باز کردن ایمیل‌شان مشاهده کنید. بدین منظور پس از باز کردن ایمیل، از منوی More بر روی View Full Header کلیک کنید. در مقابل X-Originating-IP می‌توانید IP ارسال‌کننده را مشاهده کنید.

3- نام شما در ایمیل‌های ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیل‌هایی که می‌فرستید یک نام خاص باشد، نه نام و نام‌خانوادگی‌تان که در ابتدای ثبت‌نام وارد کرده‌اید. برای تنظیم نام‌تان در ایمیله‌ای ارسالی پس از مراجعه به Settings و سپس Accounts در قسمت Yahoo account بر روی Edit مقابل ایمیل کلیک کنید. اکنون در قسمت Sending Name می‌توانید یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.