خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » HMD Global برنامه‌ی زمانی انتشار اندروید 11 را تغییر داد

دانلود کتاب های امتحان شده

HMD Global برنامه‌ی زمانی انتشار اندروید 11 را تغییر داد

به گزارش جیاسامآرنا، در سال ۲۰۲۰ اچ ام دی گلوبال برنامه‌ی زمانی انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های هوشمند نوکیا منتشر کرد که در این بین نام ۱۵ گوشی که قرار بود آخرین نسخه‌ی اندروید را بین سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ و سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ دریافت کنند، ذکر شده بود. از این تعداد، هفت مدل اندروید ۱۱ را دریافت کرده‌اند و به‌روزرسانی سایر مدل‌ها به تأخیر افتاده است؛ درحالی‌که انتظار می‌رفت گوشی‌های باقی‌مانده در بازه‌ی زمانی وعده داده‌‎شده، اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند. حالا دارندگان این گوشی‌ها باید بیشتر منتظر بمانند تا طعم اندروید ۱۱ را بچشند.

نوکیا - اندروید ۱۱

HMD Global نقشه‌ی‌ راه به‌روزشده را برای دریافت آخرین نسخه‌ی اندروید ۱۱ گوشی‌های هوشمند نوکیا منتشر کرده است. طبق گفته‌ی اچ ام دی، نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 و نوکیا 9 پیور ویو که قرار بود اندروید ۱۱ را در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ دریافت کنند، در سه‌ماهه‌ی سوم دریافت خواهند کرد؛ یعنی بین جولای و سپتامبر (بین تیر تا مهر ۱۴۰۰).

فهرست گوشی‌های هوشمندی که قرار است اندروید ۱۱ را در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ دریافت کنند شامل نوکیا وان پلاس، نوکیا 5.4، نوکیا 1.4، نوکیا 2.4، نوکیا 1.3، نوکیا 2.3، نوکیا 3.4 و نوکیا 5.3 است. چهار مدل آخر قرار بود قبل از آوریل ( فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) این به‌روز‌رسانی را دریافت کنند. حالا باید ببینیم آیا HMD Global این بار به برنامه‌ی زمانی خود پایبند است یا خیر.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها