خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » آموزش آپلود تصاویر 4K در اپلیکیشن اندروید ‌توییتر

دانلود کتاب های امتحان شده

آموزش آپلود تصاویر 4K در اپلیکیشن اندروید ‌توییتر

همه‌ی ما علاقه‌مندیم تصاویر و فیلم‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذاریم؛ اما تصاویری که در توییتر به اشتراک می‌گذاریم، بیش از حد فشرده و برش داده می‌شوند و جذاب به نظر نمی‌رسند. توییتر در‌ حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان آپلود تصاویر و فیلم‌ با وضوح بالا (4K) برای نسخه‌ی اندروید و iOS می‌د‌هد.

به گزارش Androidcentral، در آخرین نسخه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل توییتر، تصویری که توییت می‌کنید و در تایم‌لاین می‌بینید، با آنچه در قسمت composer مشاهده کردید، مطابقت دارد؛ یعنی نسبت ابعاد اصلی تصویر حفظ شده است و تصویر بریده‌شده‌ای وجود ندارد.

برای فعال‌سازی امکان آپلود تصاویر با وضوح بالاتر، لازم است روی منوی تنظیمات (سه خط) در گوشه بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید و سپس وارد بخش Settings and privacy و بعد Data usage شوید. در بخش «تصاویر»، روی تصاویر با کیفیت بالا (High-quality images) ضربه بزنید. در آخر می‌توانید انتخاب کنید که تصاویر 4K در کدام حالت Mobile data & Wi-Fi یا Wi-Fi only آپلود شوند.

برای آپلود فیلم همین مراحل را تکرار کنید؛ با این تفاوت که باید در بخش «ویدئو»، روی ویدئو با کیفیت بالا (Video-quality images) ضربه بزنید. حالا می‌توانید تصاویر و فیلم‌هایی که آپلود کرده‌اید، با کیفیت بالا مشاهده کنید.

نحوه آپلود تصاویر 4k در اندروید-۱

نحوه آپلود تصاویر 4k در اندروید-۲

هنوز این ویژگی‌ در مرحله آزمایش است و فقط توسعه‌دهندگان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. اگر این تنظیمات را در توییتر مشاهده نمی‌کنید، صبور باشید و Google Play را برای به‌روزرسانی بررسی کنید.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها