خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » آنر 50 احتمالا ماه آینده با طراحی شبیه رندرهای هواوی P50 معرفی می‌شود

دانلود کتاب های امتحان شده

آنر 50 احتمالا ماه آینده با طراحی شبیه رندرهای هواوی P50 معرفی می‌شود

گوشی آنر V40 چند ماه پیش در چین معرفی شد و بسیاری از ما انتظار داشتیم شرکت چینی بخواهد مدل جهانی را در قالب سری آنر 40 رونمایی کند؛ اما GSMArena در گزارشی اختصاصی ادعا می‌کند به اسنادی دست یافته است که حقیقت جالبی دربر دارند.

ظاهرا آنر قصد دارد مستقیما سراغ سری آنر ۵۰ (Honor 50‌) برود و این گوشی‌ها را می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) رونمایی کند. درادامه، پوستری را می‌بینید که هنوز رسما منتشر نشده است. در پوستر زیر، به طراحی دایره‌ای دوربین دقت کنید:

پوستر فاش شده آنر 50 / Honor 50

GSMArena می‌گوید به طرح اولیه‌ی گوشی نیز دسترسی پیدا کرده است که نمای پشتی آنر 50 را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد جزیره‌ی دوربین میزبان دو دایره‌ی بزرگ است؛ دقیقا شبیه آنچه پیش‌تر در رندرهای منتسب به گوشی‌های سری هواوی P50 دیده بودیم. جالب است بدانید که دایره‌ی بالایی صرفا از یک دوربین و دایره‌ی پایینی از دو دوربین میزبانی می‌کند و در بین دو دایره، چراغ LED به‌چشم می‌خورد. 

طرح اولیه گوشی آنر ۵۰ / Honor 50 فاش شده

در‌حال‌حاضر، نمی‌توانیم چیزی را قطعا اعلام کنیم؛ اما آنچه در سمت راست تصویر بالا می‌بینیم، ظاهرا فیلتر (شاید لنز) متصل‌کردنی است که ازطریق آهنربا به دوربین متصل می‌شود. این حلقه تا حدی توضیح می‌دهد که چرا دایره‌ی بالا فقط یک دوربین دارد (لنز باید در مرکز باشد). نکته‌ی دیگر اینکه فعلا جزئیاتی از دوربین گوشی آنر 50 نمی‌دانیم. آنر مدتی پیش از هواوی جدا شد و شاید بتواند در آنر 50 از خدمات موبایلی گوگل استفاده کند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها