خانه » همه » خبر » ادعای بی‌بی‌سی: سربازان روسی خسته شدند و به جنگ نمی‌روند

دانلود کتاب های امتحان شده

ادعای بی‌بی‌سی: سربازان روسی خسته شدند و به جنگ نمی‌روند

تارنمای شبکه خبری بی بی سی در این خصوص نوشت: برخی از حقوقدانان و کنشگران حقوق بشر و رسانه های مستقل روسیه نیز گزارش می دهند که از آغاز ماه آوریل گذشته، صدها تن از سربازان روسی از اعزام دوباره به جنگ با اوکراین امتناع ورزیده اند.

این شبکه انگلیسی اضافه کرد: به گفته الکسی تابالوف (Alexei Tabalov)، وکیل حقوق بشر روسی، فرماندهان ارتش روسیه تلاش می کنند تا سربازان قراردادی را مجاب به ماندن در یگان های خود کنند، اما وی تاکید کرد که قوانین نظامی روسیه شامل بندهایی است که به سربازان اجازه می دهد در صورت عدم تمایل از جنگیدن خودداری کنند.

تارنمای این رسانه انگلیسی در ادامه این گزارش نوشت: سرگئی کریونکو (Sergei Krivenko)، یک فعال حقوق بشر دیگر روسیه به این شبکه گفته که از پیگرد قانونی کسانی که از بازگشت به جبهه امتناع می کنند، اطلاعی ندارد، اما این بدان معنا نیست که پیگرد قانونی در این زمینه صورت نگیرد.

بی بی سی انگلیسی دراین گزارش ادعا کرده است: برخی از سربازان روسی در مصاحبه با این شبکه خبری از لطمه دیدن روحی در این جنگ و نبود امکانات لازم جنگی مانند تجهیزات دید در شب و بیم از کشتن و کشته شدن سخن گفتند.

311311

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها