خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » اسکوچیچ برکنار و کی‌روش ردصلاحیت شد، دایی هدایت تیم ملی را نپذیرفت، شش کاندیدا برای ریاست ثبت‌نام کردند، ماجدی انصراف داد و برگشت!، تاج با بدهی ۲۰۰میلیاردی و قلب مریض آمد

دانلود کتاب های امتحان شده

اسکوچیچ برکنار و کی‌روش ردصلاحیت شد، دایی هدایت تیم ملی را نپذیرفت، شش کاندیدا برای ریاست ثبت‌نام کردند، ماجدی انصراف داد و برگشت!، تاج با بدهی ۲۰۰میلیاردی و قلب مریض آمد

در حالی که حریفان ایران در جام جهانی قطر، همه تمرکز خود را بر آماده‌سازی بهتر تیم ملی خود معطوف کردند، فدراسیون بدون رئیس و بلاتکلیف فوتبال ایران، درگیر برگزاری انتخابات ریاست و تغییر سرمربی تیم ملی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعید است فدراسیون فوتبال چنین روزهای شلوغ و پر خبری را تجربه کرده باشد! از سویی نامزدهای کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرفی دیگر کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد و خبرنگاران لحظه به لحظه اسامی مختلف را به رسانه‌های خود مخابره کردند.

در این کانون خبرها اما اخبار متناقض از مرجعی مثل فدراسیون فوتبال و سایت رسمی آن کم نبود؛ سایت فدراسیون از انصراف میرشاد ماجدی از ثبت نام خبر داد؛ اما کمتر از یک ساعت سرپرست موقت این تصمیم را پس گرفت و گفت که می‌خواهد در رقابت بر سر ریاست حضور داشته باشد. 

کمیته فنی فدراسیون هم بعد از چند ساعت نشست فشرده از تصویب برکناری اسکوچیچ خبر داد، ولی سایت فدراسیون این خبر را تکذیب کرد و عزل را منوط به تصمیم هیات رئیسه دانست!

اسکوچیچ برکنار و کی‌روش ردصلاحیت شد، دایی هدایت تیم ملی را نپذیرفت، شش کاندیدا برای ریاست ثبت‌نام کردند، ماجدی انصراف داد و برگشت! ، تاج با بدهی ۲۰۰میلیاردی و قلب مریض آمد

رقابت ۱+۵ کاندیدا برای ریاست فدراسیون فوتبال

فهرست کامل اشخاص مطرحی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کردند به شرح زیر است. افرادی هم برای مطرح کردن نام خود در نام نویسی شرکت کردند که پنج امضای لازم تأییدیه از سوی مجمع را نداشتند.

عزیزمحمدی
نایب‌رئیس اول : علی فتح‌الله زاده
نایب‌رئیس دوم: محمدرضا کافی

مهدی تاج
نایب‌رئیس اول: مهدی محمدنبی
نایب‌رئیس دوم: منصور قنبرزاده

میرشاد ماجدی
نایب‌رئیس اول: عباس صوفی
نایب‌رئیس دوم: صادق درودگر

علیرضا اسدی
نایب‌رئیس اول: صادق رئیسی‌کیا
نایب‌رئیس دوم: امیر رضا واعظ آشتیانی

امیررضا واعظ آشتیانی
نایب‌رئیس اول: علیرضا اسدی
نایب‌رئیس دوم: صادق رئیسی کیا

محمد آخوندی
نایب‌رئیس اول: مهدی محمد نبی
نایب‌رئیس دوم: میرشاد ماجدی 

 

اسکوچیچ برکنار شد؛ دایی سرمربیگری را رد کرد

طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ، دیگر صلاحیت فنی لازم برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران را ندارد.

ابراهیم قاسم‌پور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز (دوشنبه) این کمیته اظهار کرد: هم خبر خوب داریم و هم خبر بد. تصمیماتی گرفته شد که کلیات آن را فدراسیون اعلام می‌کند. رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. برای جانشین، به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است. در این جلسه این مسائل بحث شد اما کمیته فنی به این نتیجه رسید که گزینه‌هایش را اعلام کند. به صورت تصویری با آقایان ماجدی، محصص و استیلی صحبت شد و نظر کلیه اعضای کمیته فنی مدنظر قرار داده شد.

او درباره حضور کی‌روش در گزینه‌های کمیته فنی توضیح داد: کمیته فنی صلاحیت او را هم تایید نکرد.

 

مدیرعامل سابق استقلال خواب ماند و بعد از پایان مهلت رسید!

مهلت نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه ۲۰ تیر ماه) به پایان رسید.

پس از گذشت ۱۵۰ دقیقه از پایان این مهلت، یعنی ساعت ۱۸:۳۰، احمد مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی و مدیرعامل سابق استقلال وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد و قصد ثبت‌نام داشت، اما به وی اعلام کردند با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام، اجازه این کار را ندارد.

این موضوع اعتراض شدید مددی را به دنبال داشت و او با ناراحتی ساختمان فدراسیون را ترک کرد.

 

دلیل عجیب ماجدی برای انصراف و بازگشت به انتخابات

میرشاد ماجدی، سرپرست این فدراسیون که پیش از این از حضور در انتخابات منصرف شده بود اعلام کرد، در انتخابات حضور خواهد داشت. او گفت: با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع، همچنین همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می کنم.

ماجدی همچنین گفت: با توجه به تماس هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند و درخواست برخی از همکارانم در هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم و امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

برانکو مذاکره با فدراسیون ایران را تکذیب کرد

برانکو که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ حضوری موفق در تیم فوتبال پرسپولیس داشت و در جام جهانی ۲۰۰۶ هم هدایت تیم ملی فوتبال ایران را عهده‌دار بود، در پاسخ به این پرسش که در ایران شایعه شده، شما به فدراسیون فوتبال ایران برای حضور روی نیمکت تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چراغ سبز نشان داده‌اید؛ آیا اصلاً شما پیشنهادی از سوی فدراسیون دریافت کرده‌اید یا اینکه مذاکره‌ای با آن‌ها داشته‌اید، گفت: من با کسی در این خصوص صحبت یا مذاکره‌ای نداشته‌ام. همان‌طور که شما می‌دانید من با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم.

برانکوی ۶۸ ساله در سال ۲۰۲۰ هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده گرفت و در پی عملکرد خوب در این تیم قراردادش تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها