خانه » همه » مذهبی » اگر قادر به دفع ادرار نیستید چه کاری باید انجام دهید؟

دانلود کتاب های امتحان شده

اگر قادر به دفع ادرار نیستید چه کاری باید انجام دهید؟

بسیار شگفت آور است که به یکی از تجربیات وی که به اشتراک گذاشته است توجه کنید. یک روز صبح او در بیدار شدن از خواب با مشکل داشتن ادرار روبرو شد. او تمایل به دفع ادرار داشت اما به دلایلی قادر به این کار نبود.

معمولا در سنین بالا بعضی افراد گاهی با چنین مشکلی روبرو می شوند و اگر دو یا سه بار تلاش کنند ممکن است موفق به دفع ادرار شوند. او بارها و بارها تلاش کرد اما نتوانست ادار کند. تلاشهای مستمر وی نتیجه ای نداشت. سپس متوجه شد که مشکلی وجود دارد.

اگرچه او پزشک است اما از چنین مشکلات جسمی مستثنی نیست زیرا که او نیز مانند بقیه انسانها از گوشت و خون ساخته شده است. اکنون شکم پایین او سنگین شده و قادر به نشستن و ایستادن نبود و از تجمع فشار ادرار در مثانه رنج می برد. او بلافاصله با یک اورولوژیست  معروف از طریق تلفن تماس گرفت و وضعیت خود را توضیح داد.
اورولوژیست پاسخ داد: “من در حال حاضر در بیمارستانی در حومه هستم و یک ساعت و نیم دیگر در یک کلینیکی در منطقه شما خواهم بود. آیا شما می‌توانید در این مدت مقاومت کنید؟

” او پاسخ داد، “من سعی خواهم کرد”.

توی این فاصله، او با یک دوست قدیمی دوران کودکی تماس گرفت و مشکل اداری خود را توضیح داد. دوست او پاسخ داد ، “اوه، مثانه شما پر است و شما قادر به دفع ادرار نیستید. نگران نباشید، کافیست به پیشنهادی که می‌کنم عمل کنید و قادر خواهید بود بر آن غلبه کنید.”

او دستور داد: “بایستید و با شدت بپرید. هنگام پریدن، هر دو دست خود را بلند کنید انگار که می‌خواهید از درخت میوه بچینید. این کار را ۱۵ تا ۲۰ بار انجام دهید “.

او گفت چی با یک مثانه پر می‌خواهد من بپرم؟

دکتر ۷۰ ساله کمی تردید داشت اما آن را امتحان کرد. وقتی ۵ تا ۶ بار پرید، ادرار شروع به دفع کرد و یک آسودگی برای او ایجاد شد.
او از دوست دوران کودکی خود تشکر کرد که این مسئله را با چنین روشی ساده حل کرد در غیراین صورت مجبور بود در بیمارستان بستری شود و درد و رنج کاتتری را که قرار بود داخل مثانه او قرار دهند را تحمل کند، و تزریقات، آنتی بیوتیک‌ها و غیره و غیره منجر به بیش از هزاران دلار علاوه بر استرس جسمی و روحی برای او و نزدیکان و عزیزانش را تحمل کند.
 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها