خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » ایسوس ذن فون ۸ احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتز سامسونگ مجهز خواهد بود

دانلود کتاب های امتحان شده

ایسوس ذن فون ۸ احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتز سامسونگ مجهز خواهد بود

ایسوس قصد دارد ذن فون ۸ و ذن فون فلیپ را به‌عنوان آخرین گوشی‌های پرچمدارش، در ماه می (اردیبهشت – خرداد) معرفی و روانه‌ی بازار کند. حال با استناد به افشای اطلاعات بسیار گسترده، می‌توانیم دید خوبی از گوشی‌های هوشمند آتی غول تایوانی داشته باشیم.

شواهد حاکی از آن است که احتمالا قلب تپنده‌ی ایسوس ذن فون ۸ و ذن فون فلیپ را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تشکیل خواهد داد و در بالاترین پیکربندی تا ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 را پشتیبانی می‌کند. ظاهرا ایسوس برای ذن فون ۸ یک نمایشگر ۵٫۹۲ اینچی در نظر گرفته است که تماشای محتوای بصری با رزولوشن +FullHD را ممکن می‌کند.

چندین تصویر از زوایای مختلف ذن فون ۸

طبق اطلاعات جدید، این مدل از نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز نیز برخوردار است و توسط سامسونگ با استفاده از فناوری E4 AMOLED ساخته می‌شود. تاکنون جنس بدنه‌ی دستگاه در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود فریم میانی فلزی باشد و با توجه به منحنی بودن آن، یک لایه گوریلا گلس (احتمالا ویکتوس)، تلاقی سطح پشتی دستگاه و فریم آن خواهد بود. در شایعه دیگری به گواهی IP68 اشاره شده است؛ ذن فون ۸ می‌تواند عایق در برابر آب و گردوغبار باشد و به مدت دو ساعت در عمق ۴ متری آب دوام بیاورد. بر اساس مشخصات فاش‌شده، بدنه دستگاه ۸٫۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و وزن آن بالغ بر ۱۶۹ گرم خواهد بود. افزون بر این، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین و از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

از مشخصات دیگر این محصول می‌توان به برآمدگی کم دوربین، تنظیمات بلندگوی استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری با خروجی صدای Hi-Fi اشاره کرد. گفته می‌شود، ذن فون ۸ برای ضبط صدا از فناوری OZO استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX686 سونی و همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض این دستگاه، عملکرد قابل قبولی در ضبط ویدئو و صدای محیط  ارائه بدهند. ظاهرا این گوشی توانایی ضبط ویدئو با وضوح 8K دارد و در حالت آهسته محتوای ۱۲۰ فریم بر ثانیه را با وضوح 4K به نمایش می‌گذارد.

با توجه به تصاویر رندر منتشرشده، ذن فون ۸ فقط دارای دو دوربین عقب است و طبق مشخصات جدید، هر دو به لرزش‌گیر EIS مجهز شده‌اند.

پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6، استفاده از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) و یک گیرنده رادیویی FM، برخی دیگر از مشخصات احتمالی این پرچم‌دار جمع‌وجور را تشکیل می‌دهند. هنوز چیزی در مورد برچسب قیمتی ذن فون ۸ گفته نشده است؛ بنابراین باید تا انتشار اخبار موثق در این باره منتظر بمانیم.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها