عمل اسکن کامپیوتر برای یافتن فایل‌های جاسوسی و مخرب همواره یکی از خسته‌کننده‌ترین عملیات برای کاربران بوده است. چرا که مدت زمان نسبتاً زیادی طول می‌کشد تا نرم‌افزار مربوطه کل هارد را اسکن نماید. هم‌چنین هنگام این کار به علت جستجوی فایل‌ها توسط نرم‌افزار امکان انجام کار دیگری برای کاربر با کامپیوتر وجود ندارد. نرم‌افزار Spybot – Search & Destroy نیز یکی از نرم‌افزارهای محبوب برای اسکن و نابودی نرم‌افزارهای جاسوسی، تروجانها و بدافزارها است. این نرم‌افزار برای موضوعی که در ابتدا اشاره کردیم راه چاره‌ای اندیشیده است، اما به شکلی مخفی! در این ترفند قصد داریم به معرفی بازی مخفی نرم‌افزار Spybot – Search & Destroy بپردازیم که به وسیله آن می‌توانید هنگام اسکن کامپیوتر، خود را سرگرم یک بازی جذاب نمایید!

برای این کار:
شما ابتدا به نسخه 1.4 و یا جدیدتر برنامه Spybot – Search & Destroy نیاز خواهید داشت. در صورتی که آن را نصب نموده‌اید نرم‌افزار را اجرا کنید.
در صفحه اصلی برنامه، در قسمت بالایی صفحه، زیر دکمه Help و در کنار عبارت Search & Destroy، تصویر یک دوربین کوچک وجود دارد.
حال کافی است روی این دوربین کلیک کنید، با این کار ابتدا یک صدای اسب خواهید شنید و سپس در صفحه ای جدید بازی اجرا خواهد شد.
این بازی که شباهت ظاهری به بازی Minesweeper موجود در ویندوز دارد، نحوه کار آن بدین گونه است که بایستی با تغییر مربع‌های داخل بازی نهایتاًًً به نقاشی از لئونارد داوینچی برسید.

شما می‌توانید این نرم‌افزار کاربردی را از اینجا دانلود نمایید.