خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » بلک شارک ۴ پرو با سه دوربین پشت در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد

دانلود کتاب های امتحان شده

بلک شارک ۴ پرو با سه دوربین پشت در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد

شیائومی در ماه ژانویه بارها و بارها به بلک شارک ۴ اشاره کرده است و حالا مشخص شده این گوشی هوشمند در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود بلک‌شارک ۴ در دو مدل راهی بازار شود و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، یک مدل بلک شارک ۴ و مدل دیگر بلک شارک ۴ پرو نام خواهد داشت.

شیائومی هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها منتشر نکرده است؛ اما قبلا گفته شده بود که باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند و از شارژر ۱۲۰ وات بهره می‌برند. این شارژر می‌تواند در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه کل ظرفیت باتری را شارژ کند.

مدل معمولی بلک شارک ۴ از صفحه نمایشی برخوردار است که روی آن ناچ دیده می‌شود و سه دوربین پشت دارد که به‌صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. براساس شایعات، حسگر اثر انگشت بلک شارک ۴ روی دکمه پاور آن قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را که در TENNA فهرست شده است ببینید.

 

مدل پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی مجهز شده است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و براساس اطلاعاتی که در گوگل‌پلی کنسول منتشر شده است، ۸ گیگابایت رم دارد. همچنین اطلاعاتی در AnTuTu منتشر شده است که تأیید می‌کند اسنپدراگون ۸۸۸ روی بلک‌شارک ۴ پرو قرار گرفته است.

در کنار مشخص شدن تاریخ معرفی این گوشی‌ها، مشخص شده است که بلک شارک ۴ پرو سه دوربین پشت دارد. لو یوژو، مدل عامل بلک شارک، در ویبو به این موضوع اشاره کرده است که سه دوربین پشت بلک شارک ۴ پرو از هوش مصنوعی برخوردار هستند.

یوژو نمونه عکسی که با دوربین بلک شارک ۴ پرو ثبت شده، منتشر کرده است.

نمونه عکس دوربین بلک شارک ۴

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها