خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » تخفیفان لوگو جدیدش را رونمایی کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

تخفیفان لوگو جدیدش را رونمایی کرد

تخفیفان، بزرگ‌ترین استارتاپ‌ در حوزه بازار تخفیف گروهی کشور، در آستانه سال نو و پس از ۱۰ سال فعالیت، لوگو جدیدی برای خود انتخاب کرده است. پس از آنکه تخفیفان سال ۱۳۹۸ با نت‌برگ ادغام شد، سعی نکرد تنها در حوزه تخفیف فعالیت کند؛ بلکه شروع به معرفی سرویس‌هایی برای خرید هوشمندانه ازجمله سرویس بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و خریدهای روزانه حضوری با نام «پول تو»‌ و ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین کرد.

در ماه‌های گذشته، تخفیفان همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور را آغاز کرده و بر‌این‌اساس، بخشی از مبلغ خرید از شعب مختلف فروشگاه‌های هایپراستار، جانبو، هایپر فامیلی، مایلی و یاران دریان را به کاربر بازمی‌گرداند.

بدین‌منظور، کافی است کاربر اپلیکیشن تخفیفان را دانلود و حساب کاربری ایجاد کند. سپس در قسمت «بازگشت وجه» اپلیکیشن تخفیفان، شماره‌کارت بانکی‌اش را وارد و از همان کارت بانکی برای پرداخت‌های خود در فروشگاه زنجیره‌ای استفاده کند. لازم است در زمان پرداخت نیز از دستگاه کارت‌خوانی استفاده کرد که از تخفیفان پشتیبانی می‌کند.

این تغییرات به‌دنبال آغاز مسیری متفاوت از ارائه تخفیف به کاربران باعث شده‌اند که تخفیفان چهره برندش را نیز تغییر داده و به‌دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر و فراهم‌کردن بستری برای ارائه خدمات بهتر به شرکای تجاری‌اش باشد. طبق اطلاعیه‌ای که تخفیفان برای رسانه‌ها ارسال کرده، لوگو سرویس پول تو نیز تغییر یافته است.

لوگو جدید سرویس پول تو تخفیفان

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها