خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » یکی از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۱ احتمالا به گلکسی اس ۲۰ 5G اضافه خواهد شد

دانلود کتاب های امتحان شده

یکی از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۱ احتمالا به گلکسی اس ۲۰ 5G اضافه خواهد شد

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ چند ماه پیش معرفی شد. این گوشی‌ها یک ویژگی مهم به نام دوربین Director’s View داشتند که حالا به نظر می‌رسد این ویژگی برای گلکسی اس ۲۰ 5G هم عرضه خواهد شد.

T-Mobile آمریکا به‌تازگی برای گلکسی اس ۲۰ مدل 5G به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرده است که شامل دستورالعمل‌های مربوط به استفاده از ویژگی Director’s View می‌شود.

احتمال دارد انتشار این دستورالعمل تنها یک اشتباه باشد؛ چرا که به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، در آن به نسخه  اندروید اشتباه اشاره شده است؛ اما سامسونگ قبلا هم یک سری از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را به پرچم‌دارهای قبلی اضافه کرده بود. پس اصلا بعید نیست که Director’s View از گلکسی اس ۲۱ به گلکسی اس ۲۰ یا حتی مدل‌های دیگر بیاید.

گلکسی اس ۲۱ و Director

اگر با Director’s View آشنایی ندارید، باید بگوییم این ویژگی به‌یک‌باره دید همه دوربین‌ها را به کاربر نشان می‌دهد و کاربر می‌تواند در زمان فیلم‌برداری به‌راحتی بین دوربین‌ها سوییچ کند.

سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی خبر اضافه شدن ویژگی Director’s View به مدل‌های قبلی را اعلام نکرده است؛ اما در صورت منتشر شدن اخبار رسمی درباره این موضوع، آن را اعلام خواهیم کرد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها