خانه » همه » مذهبی » ثواب دعا برای امام زمان داشتم می خواندم / چطور امکان دارد خداوند این همه ثواب خوشبختی به فقط فرد دعا کننده هدیه بدهد و چقدر روایت داریم که فواید دعا برای امام زمان نوشته اند و قسمت های از ان که اشاره می کند به بی حساب و کتاب رفتن به بهشت و همین طور این / شفاعت او درباره ی هفتاد هزار تن از گناه کاران پذیرفته می شود اخه چطوری یا من مقام امام زمان را خیلی کم دیدم !

دانلود کتاب های امتحان شده

ثواب دعا برای امام زمان داشتم می خواندم / چطور امکان دارد خداوند این همه ثواب خوشبختی به فقط فرد دعا کننده هدیه بدهد و چقدر روایت داریم که فواید دعا برای امام زمان نوشته اند و قسمت های از ان که اشاره می کند به بی حساب و کتاب رفتن به بهشت و همین طور این / شفاعت او درباره ی هفتاد هزار تن از گناه کاران پذیرفته می شود اخه چطوری یا من مقام امام زمان را خیلی کم دیدم !

مستفاد از روایات آنکه خواندن دعا به تنهایی خوب و شرط مهمی است ولی با ایجاد ارتباط کافی میشود . انسان باید قابلیت یاوری امام را در وجود خود با دعا برای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ایجاد کند. “دعا” راه‌ ارتباطی میان انسان و خدا و حجت او است. دعا راز و نیاز با محبوب و مناجات با مطلوب است. دعا اظهار ذلت و محبت با معشوق و عرض حاجت به معبود است و … پس اصل دعا بسیار ارزشمند است. البته هر دعا تأثیر و خاصیت مناسب با خود را نیز دارد. یکی در بخشیده شدن گناه و پذیرش توبه مؤثر است و دیگری در وسعت رزق و روزی و دیگری در کسب علم و معرفت و … دعاها ارزش والا و برتر دارد. در دعا عاجزانه از پروردگار خود می‌خواهیم به ما قابلیتی عنایت کند که بتوانیم خود را برای یاوری امام آماده و دست بیعت و وفاداری به او بدهیم. ما از خداوند ظهور او را می‌طلبیم و از او می‌خواهیم ما را در امر زمینه سازی و ظهور کمک کند. پس یکی از بهترین راه‌های ارتباط، دعا است که به دنبال آن مشی صحیح زندگی را نیز به همراه دارد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها